حجت الاسلام فقیهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

دانشگاهیان از فردا عازم عتبات می‌شوند

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام اولین گروه دانشگاهیان به عتبات از فردا اول بهمن ماه خبر داد.

فردا اعزام اولین گروه دانشگاهیان به عتبات/ اولین گروه از تهران 4 بهمن اعزام می شوندحجت الاسلام و المسلمین محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از صبح فردا یکشنبه اول بهمن ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این دوره که فردا از استان قزوین، خراسان رضوی، قم و زنجان آغاز می شود، سه کاروان به صورت هوایی و یک کاروان به صورت زمینی اعزام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: در این دوره 17 هزار نفر به عتبات اعزام می‌شوند، طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در طول دوره هجدهم اعزام دانشگاهیان، روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به عتبات اعزام شود.

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی اظهار کرد: امسال پنج گروه دانشگاهی اعم از اساتید، کارمندان، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر مجرد و دانشجویان پسر مجرد به عتبات اعزام می شوند که در این دوره نیز مانند دوره قبل بر اساس تفاهم نامه ای که با اداره گذرنامه منعقد شده است، مجوز خروج از کشور دانشجویان پسر اخذ می شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: زائرین دانشگاهی در 2 هتل در شهر نجف و2 هتل در کربلای معلی اسکان داده می شوند و برنامه هایی که برای آنها تدارک دیده شده است؛ یکسان خواهد بود.

وی یادآورشد: اولین گروه عتبات دانشگاهیان استان تهران هم چهارم بهمن ماه سال جاری اعزام می شوند.

انتهای پیام/

زمان اعزام اولین گروه دانشگاهیان به عتبات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار