چرا دیدار استقلال خوزستان و سنندج در گرد و خاک اهواز برگزار شد؟

سرپرست امور هماهنگی ورزش بانوان خوزستان گفت: برگزاری بازی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان و ره‌یاب ملل سنندج در هوای آلوده یکی از بازیکنان را راهی بیمارستان کرد.

بستری شدن فوتبالیست پس از بازی در هوای غبارآلود اهواز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  نگار افشین، سرپرست امور هماهنگی ورزش بانوان خوزستان گفت: در چارچوب رقابت های هفته دوم نیم‌فصل دوم لیگ برتر کشور  2 تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان و ره‌یاب ملل سنندج در شرایط نامساعد آب و هوایی اهواز در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند.

وی افزود: وضعیت آب  و هوا دیروز به گونه ای بود که مسابقات فوتبال آقایان لغو  شد اما در خصوص بازی بانوان همچین تصمیمی گرفته نشد و دو تیم وارد زمین بازی شدند.

افشین بیان داشت: در جریان بازی دو بازیکن از ناحیه سر به هم برخورد کرده و موجب مصدومیت شدید  بازیکن تیم مهمان  شد و با توجه به سابقه بیماری که این بازیکن داشت  با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد .

سرپرست امور هماهنگی ورزش بانوان خوزستان گفت: علت نامساعد شدن حال بازیکن  گرد و خاک نبوده و در حال حاضر این ورزشکار در بیمارستان  بستری و مراحل درمانی وی انجام می شود.

افشین گفت: فقط نماینده فدراسیون و داور هستند که تصمیم می‌گیرند در چنین شرایطی یا دیگر شرایط بازی برگزار می‌شود یا خیر اما  با وجود هوای آلوده اجازه برگزاری بازی از سوی داور داده شد و در نهایت  2 تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

انتهای پیام/م

بازیکن تیم سنندج راهی بیمارستان شد

برچسب ها: لیگ برتر ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.