کیهانی:استقبال از مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا تاریخی است

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: استقبال بیش از ۲۵ کشور از مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا تاریخی است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با رادیو درباره برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران اظهار کرد: ایران میزبان هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا است. استقبال بسیار خوبی از این مسابقات شده است و تا امروز ۲۵ کشور و بیش از ۳۲۰ ورزشکار اعلام آمادگی کرده اند که رکوردی در تاریخ برگزاری این مسابقات است.

کیهانی ادامه داد: تیم ملی دوومیدانی کشور با همه ظرفیت و در همه مواد در ۲ بخش آقایان و خانم ها در این رقابت ها حضور خواهد یافت. با حضور کشورهایی مثل چین، قطر، ژاپن، قزاقستان و هندوستان که از قدرت های دوومیدانی آسیا هستند، مطمئنا رقابت های جذاب و تماشایی خواهیم داشت.

او درباره زمان برگزاری رقابت ها بیان کرد: مسابقات در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه در سالن البرز استادیوم آفتاب انقلاب برگزار می شود. از همه هموطنان دعوت می کنم برای دیدن این مسابقات جذاب به این استادیوم بیایند. همه تدابیر برای برگزاری خوب و مطلوب مسابقات هماهنگ شده است و با خرید تجهیزات از 2 کشور بلژیک و چین و بازسازی کامل سالن آفتاب مسابقات تماشایی را شاهد خواهیم بود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: ۵۰ نفر از مسئولان طراز اول دوومیدانی آسیا، ۱۰ رئیس فدراسیون از کشورهای مختلف، رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، رئیس و نائب رئیس فدراسیون جهانی و تعدادی از مسئولان ارشد IAAF از جمله میهمانان ویژه ما خواهند بود.

انتهای پیام/

اظهارات کیهانی درباره مسابقات داخل سالن آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار