مدیرجهادکشاورزی ارزوئیه؛

افتتاح ۱۲ طرح کشاورزی در ارزوئیه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوییه گفت:در دهه فجر امسال ۱۲ طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان ارزوئیه باهزینه کرد اعتباری معادل ۱۹۴ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح ۱۲ طرح کشاورزی در ارزوئیهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،؛ امیری پاک  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوییه گفت: در دهه فجر امسال ۱۲ طرح آبیاری تحت فشار در شهرستان ارزوئیه به بهره برداری می‌رسدکه این طرح‌ها شامل ۱۰ طرح آبیاری تحت فشار و ۲ طرح گلخانه می‌باشد.

وی افزود: با افتتاح این طرح‌ها ۷۹۷ هکتار به سطح مجهز شده به آبیاری تحت فشار افزوده شده که این طرح‌ها باهزینه کرد اعتباری بیش از ۴۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و سبب ایجاد ۵۵ شغل می‌شود.

وی همچنین در رابطه با افتتاح دو طرح گلخانه در این شهرستان تصریح کرد: یک گلخانه هیدروپونیک با سطح زیر کشت ۵۰ هزار متر مربع و باهزینه کرد اعتباری معادل ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که این امر سبب ایجاد ۱۰ شغل در منطقه می‌شود.

امیری پاک افزود: یک گلخانه خاکی با سطح زیر کشت ۱۰ هزار مترمربع و باهزینه کرد اعتباری معادل ۵۳۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲ نفر به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از طرح های کشاورزی ارزوئیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار