بلیت اکثر سینماهای مردمی جشنواره فجر فروخته شد

تنها حدود دو ساعت از فروش بلیت‌های سینماهای مردمی می‌گذرد که گنجایش اکثر سالن‌های پردیس پرشده است.

بلیت اکثر سینماهای مردمی جشنواره فجر فروخته شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تنها حدود دو ساعت از فروش بلیت‌های سینماهای مردمی و پردیس‌های جشنواره فیلم فجر می‌گذرد که گنجایش اکثر سالن‌های پردیس پرشده و باید منتظر ماند و دید در صورت تقاضای بیشتر مخاطبان، چه تدابیری اندیشیده می‌شود.

تا این لحظه (ساعت 11:53 دقیقه)، ظرفیت سالن‌های سینما فرهنگ و پردیس چارسو تکمیل شده است. ظرفیت سالن‌های کورش، سینما راگا و کیان کامل نشده و سه سانس خالی باقی مانده است.

از سالن‌های پردیس آزادی و مگامال همچنان دو سانس خالی موجود است. سینما ماندانا چهار سانس در اختیار جشنواره فجر قرار داده که تنها یک سالن آن پر شده است.

همچنین سینما استقلال 4 سانس را به خود اختصاص داده که ظرفیت 3 بخش آن هنوز به اتمام نرسیده است.

از چهار سانس در اختیار سینما جوان یک سانس باقی مانده و اریکه ایرانیان تنها یک سانس پر شده است. راگا، تماشا و کیان همچنان ظرفیت خالی دارد.

در همین زمینه، عزت‌الله علیزاده، معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر، در خصوص وضعیت کنونی پیش فروش بلیت‌ها در اولین روز پیش‌فروش گفت: در حال حاضر که از پردیس ملت آمار را رصد می‌کنم، خوشبختانه برنامه‌ریزی‌ها و بسترهای فنی مناسبی برای مخاطبان در نظر گرفته شده تا شاهد ازدحام ناگهانی در سایت و کندی نباشیم. خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه ایراد فنی نداشتیم و کار پیش‌فروش بلیت‌ها خوب پیشرفته است.

علیزاده افزود: در حال حاضر که دو ساعت از آغاز پیش فروش بلیت‌ها می‌گذرد، تقریبا 90 درصد از بلیت‌های جشنواره در سالن‌های فرهنگ، آزادی، کوروش، چارسو و فروش رفته و بلیت الباقی سینماها هم به همین ترتیب فروش می‌رود. مخاطبان هم در حال رصد سالن‌های سینما و انتخاب سانس‌های مورد نظر خود هستند.

معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه ظرفیت باقی‌مانده در سالن‌های جنوب شهر بیشتر است، ادامه داد: سینماهایی که برای مردم در نظر گرفته شده سعی شده سالن‌هایی باشد که در شرایط فنی استاندارد هستند. به‌ویژه سینماهای جنوب شهر مثل راگا، تماشا و کیان که سینماهای مناسبی هستند. در شرق تهران سینما ماندانا و غرب تهران اریکه ایرانیان و باقی سینماها هم به همین شکل انتخاب شده‌اند و از مخاطبان مناطق مختلف درخواست می‌شود که در شرایط مناسب بلیت‌هایشان را تهیه کنند.

علیزاده اضافه کرد: مخاطبان و علاقه‌مندان به حضور در جشنواره برای پیش فروش از 30 دی ماه تا دوم بهمن ماه می‌توانند نسبت به خرید بلیت فیلم‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

وی گفت: ترافیک مراجعه به سایت سینماتیکت در 20 دقیقه اول که پیش فروش بلیت‌ها آغاز شد، وجود داشت که عملا حدود 50 درصد از بلیت سینماهایی مثل فرهنگ، آزادی، کوروش چارسو و جوان خریداری شد. توصیه‌ای که به مردم داریم این است که نگران نباشند. مخاطبانی که از طریق اینترنت موفق به خرید بلیت نمی‌شوند، یک ظرفیت 20 درصدی در گیشه برای آنها در نظر گرفته شده که از طریق مراجعه به گیشه سینماها می‌توانند بلیت فیلم‌ها را در همان روزهای نمایش فیلم خریداری کنند.

 

انتهای پیام/

 

استقبال مخاطبان برای خرید بلیت های جشنواره فیلم فجر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار