تئاتر فجر 36؛

رضایت نسبی مخاطبان در شب دوم جشنواره تئاتر فجر/ نمایشی که نظر داوران بین‌المللی را جلب کرد

دومین شب از جشنواره تئاتر فجر 36، با اجرای آثاری چون «اگه بمیری»، «رِوُلوِر» و ... سپری شد.

رضایت نسبی مخاطبان از آثار جشنواره تئاتر فجر/ نمایش «اگه بمیری» نظر داوران بین‌المللی را جلب کردبه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین شب از جشنواره تئاتر فجر امسال در حالی سپری شد که از همان ابتدا مشخص بود هدف جلب رضایت تماشاگران است. در دو شب گذشته، اجراهای مجموعه فرهنگی هنری تئاترشهر توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

* شب گذشته، پس از اجرای نمایش «رِوُلوِر» در سالن قشقایی تئاتر شهر، با یکی از تماشاگران گفتگو کردیم. او با نگاهی مثبت در خصوص این نمایش گفت: به نظر می‌آید این اثر روایت داشت. تماشاگران ما روایت را خوب می‌شناسد و مخاطب ایرانی در فرهنگ خودمان، تعزیه و تخت‌حوضی و نقالی دیده است. در این نمایش هم دو بازیگر علی باقری و فربد فرهنگ داستان دو دوست را به خوبی برای تماشاگر روایت کردند و شیوه خوبی را پیش گرفتند.

این مخاطب با اشاره به حضور مجموعه نمایش‌ها در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر بیان کرد: جشنواره تئاتر فجر ویترین کاملی برای هنر ایران است. ما بجز جشنواره تئاتر فجر، در سایر ایام سال هر شب 120 نمایش روی صحنه داریم و مخاطبان می‌توانند هر نمایش را با سلیقه خود انتخاب کنند.

* پس از مجموعه تئاترشهر و عبور از تماشاخانه‌های قشقایی، پَستو و ... به سالن خانه هنرمندان و تماشاخانه ایرانشهر می‌رویم. تماشاخانه‌ای که سال گذشته با اجرای نمایش‌هایش بیشترین مخاطب را داشت و حالا با گذشت دو شب از اجراهای سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر، باز این سالن و تماشاخانه‌های اطرافش با بیشترین تماشاگر روبرو شده‌اند.

* نمایش «اگه بمیری» نوشته فلوریان زلر و ترجمه ساناز فلاح فرد، این شب‌ها به کارگردانی سمانه زندی‌نژاد با استقبال خوبی مواجه شده است و همه داوران و تماشاگران شب گذشته، ضمن تشکر و قدردانی از بازیگران و کارگردان این نمایش، با رضایتی کامل از سالن خارج شدند.

«اگه بمیری» با بیشترین حضور مخاطب در سالن ایرانشهر، میزبان داوران بین‌المللی و همچنین فاطمه معتمد آریا بازیگر سینما و تلویزیون بود و توانست با دیالوگ‌های روان داوران و مهمان ویژه خود را راضی کند.

در این نمایش رضا بهبودی، ستاره پسیانی، کاظم سیاحی و الهام کردا به ایفای نقش می‌پردازند.

 

انتهای پیام/

 

در شب دوم جشنواره تئاتر فجر چه گذشت؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار