اعزام 20 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی

بیش از20 هزار دانش‌آموز دختر و پسر از استان همدان به اردوی راهیان نور جنوب کشور تا پایان سال اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدااعزام20 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب کشورن؛ سرهنگ  امیدی‌ساکت، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اعزام 8 هزار دانش آموز دیگر تا پایان امسال به اردوهای راه نور خبر داد و گفت: اعزام دانش‌آموزان همدانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور همزمان با بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه از سوی مرکز، سهمیه استان همدان برای اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور 16 هزار نفر است، افزود: تاکنون 12 هزار دانش‌آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اعزام 6 هزار دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در بهمن ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با توجه به زلزله اخیر در استان کرمانشاه اردوی راهیان نور دانش‌آموزان پسر به غرب کشور کنسل شد که با تدابیر صورت گرفته سهمیه دانش‌آموزان پسر به غرب به جنوب کشور اعزام خواهند شد.

محمدتقی امیدی ساکت ابراز داشت: همچنین 2 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر نیز در اسفند ماه جاری به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها، عنوان کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار و فداکاری شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است که این برنامه با همکاری آموزش‌ و پرورش انجام می‌شود.

سرهنگ امیدی بیان کرد: در مناطق جنوب کشور طی اردوهای سه روزه دانش‌آموزان از یادمان‌های شلمچه، معراج الشهدا، یادمان والفجر ۸، اروند کنار و یادمان کربلای۴ بازدید خواهند کرد.

وی گفت: مناطق عملیاتی که در غرب کشور برای گروه‌های بازدیدکننده دانش‌آموزان در نظر گرفته شده بود شامل منطقه بازی دراز، پادگان ابوذر و یادمان مرصاد هستند که در دوره‌های دو روزه مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/ا

اعزام 8 هزار دانش آموز همدانی طی دو ماه آینده به مناطق عملیاتی جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.