تهیه کننده سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«امیر» فیلمی غافلگیر کننده است

هاشمی گفت: تمام تلاشمان را کرده‌ایم که فیلمی با زبان سینما و در فضای بصری منحصر به فرد بسازیم.

سید ضیا هاشمی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در کارنامه کاری من «امیر» فیلمی غافلگیر کننده است، چون تمام تلاشم را کرده‌ام تا با کمک و همراهی تیمی جوان فیلم خاصی را بسازیم.

وی تصریح کرد: فیلم سینمایی «امیر» در روند کارهایی که ساخته‌ام نیست اما تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا فیلمی با زبان سینما و در فضای بصری منحصر به فرد بسازیم و امیدوارم بازخورد مناسبی در جامعه هنری بگیریم.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: فیلم «امیر» در مرحله فیلمنامه داستان سر راستی دارد اما در اجرا بر پایه فرم و ساختار ساخته شده و از آن دست فیلم‌هایی است که بعد از ساخت، خود را نشان می‌دهد و بسیار بر پایه ساختار و فرم بنا شده است.

هاشمی همچنین در مورد داستان فیلم «امیر» اظهار داشت: فیلم فضایی اجتماعی دارد و درباره معضلات و گرفتاری‌هایی است که امروز جوانان در آن گرفتار مانده‌اند و قادر به رفع آن نیستند، ساخته شده است.

وی خاطر نشان کرد: میلاد کی مرام، سحر دولتشاهی و هادی کاظمی از بازیگران شاخص این فیلم هستند و تلاش کرده‌ایم به فیلمی برسیم که با رعایت زبان سینما قالب‌ها را بشکند و به فضایی متفاوت در قاب سینما برسد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار