روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س):

ساخت قرآن کشتی مطلا با هزینه ی شخصی بوده است

روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با صدور بیانیه‌ای گفت:اثر هنری قرآن کشتی مطلا بدون هرگونه حمایت مادی ساخته شده است.

ساخت قرآن کشتی مطلا با هزینه ی شخصی بوده است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛متن بیانیه روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای رفع هرگونه ابهام و شایع در مورد ساخت کشتی مطلا به این شرح است: بنا به درخواست تعدادی از دوستداران اهل بیت (ع) و برای اطلاع رسانی صحیح در مورد اثر هنری قرآنی کشتی مطلا که موزه آستانه مقدس به منظور بازدید کوتاه مدت از آن در نظر گرفته شده بود، توضیحاتی ارائه می‌گردد.

 با توجه به اینکه آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) همواره در تاریخ خود ملجا و پناه عاشقان اهل‌بیت (ع) بوده است این اثر هنری در تاریخ 27 دی‌ماه جاری در موزه آستانه با حضور جمعی از مردم، خدام و مسئولان آستانه مقدس، معاون استانداری قم و اصحاب رسانه، بازدید شد.

 این اثر، بدون هر گونه حمایت مادی از سوی آستانه مقدس، توسط هنرمند ارجمند جناب آقای موسویان، و صرفا برای ابراز ارادت ایشان به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع)، با طراحی و هزینه شخصی تولید شده که به درخواست سازنده آن و هماهنگی به‌عمل‌آمده از سوی استانداری قم برای بازدید عموم مردم برای مدتی کوتاه به موزه آستانه مقدس منتقل شده بود و طبق نیت شخصی مالک، این اثر به حرم امام حسین (ع)اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ش

ساخت کشتی مطلا در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار