مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

کتاب باید به سبد کالای خانوار وارد شود

حسینی کاشانی در آیین گشایش کتابفروشی دنیای کتاب ورود کتاب به سبد کالای خانوار را یکی از سیاست های جدی دولتمردان دانست.

کتاب باید به سبد کالای خانوار وارد شود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سید موسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در آیین گشایش کتابفروشی دنیای کتاب در مجتمع تجاری صفائیه قم با اشاره به پیشگام بودن استان قم در حرکت‌های فرهنگی اظهار کرد: قم همیشه در حمایت از مجموعه‌های فرهنگی پیشگام بوده و افتتاح این کتابفروشی نیز در راستای الگوسازی در کشور است.

وی ورود کتاب در سبد کالای خانواده را یکی از سیاست‌های جدی دلتمردان دانست و افزود: باید کتاب وارد زندگی مردم شده و یکی از کارهایی که می‌تواند در ورود کتاب به سبد کالای خانواده انجام داد وجود کتابفروشی‌هایی که دارای جذابیت‌های لازم برای مخاطبان باشد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم حوزه نشر استان را در مرحله قابل قبولی معرفی کرد و گفت: قم در حوزه نشر به موفقیت‌های خوبی رسیده و از ناشران حمایت‌های خوبی می‌شود و باید این حمایت استمرار پیدا کرده و مسئولان استانی نیز همکاری‌های بیشتری در حوزه فرهنگ داشته باشند.

حسینی کاشانی احداث این مجموعه فرهنگی را با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این اعتبار در دو مرحله از طرف وزارت ارشاد به منظور کتابفروشی‌های بزرگ در سراسر کشور تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/ش

 افتتاح کتابفروشی دنیای کتاب در قم

برچسب ها: کتاب ، کتابخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار