مهمترین اخبار گروه اجتماعی امروز بیست و نهم دی ماه؛

پلاسکو همچنان می سوزد و آتش نشانی در پی خرید نردبان!/نابودی سالانه 2 میلیارد تن خاک در کشور

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و نهم دی ماه را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلاسکو همچنان می سوزد و آتش نشانی در پی خرید نردبان!،نابودی سالانه 2 میلیارد تن خاک در کشور و غیره از مهمترین و پر بازدیدترین بحث‌های روز جمعه(بیست و نهم دی ماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار بیست و نهم دی ماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

 

پلاسکو همچنان می سوزد و آتش نشانی در پی خرید نردبان!

 یک سال از حادثه پلاسکو می گذرد و آتش آن می سوزاند دلها را، اما هنوز خبری از نردبان های 50 متر به بالای سازمان  آتش نشانی نیست.

 

همه چیز در مورد شامپوهای حاوی تریاک

هومان نارنجی هاکارشناس و پژوهشگر اعتیاد گفت: شامپوهای حاوی تریاک فقط جنبه تبلیغات دارند و تاثیری بر روی فرد مصرف کننده و یا مردم عادی ندارد.

 

بنیاد شهید هنوز شهدای پلاسکو را شهید محسوب نکرده است

مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه بنیاد شهید هنوز شهدای پلاسکو را شهید محسوب نمی کند،گفت: یکی از اموری که در حال پیگیری هستیم و رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم این است که بتوانیم حقوق شهدا و خانواده آنها را برآورده کنیم.

 

معافیت و کسر خدمت سربازی ایثارگری در سال 97 هم ادامه دارد/ اعلام نتایج معافیت های 96 تا 10 بهمن

سردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از معافیت 20 هزار نفر واجد شرایط معافیت ایثارگری، از خدمت سربازی در سال 97 خبر داد.

 

نابودی سالانه 2 میلیارد تن خاک در کشور

محمد عقیقی مدیر دفتر حفاظت خاک سازمان جنگل‌ها و مراتع آبخیزداری با اشاره به اینکه میزان فرسایش سالانه خاک بر طبق آخرین بررسی ۱۶.۷تن در هکتار است، گفت: این مقدار معادل حدود دو میلیارد تن خاک در سال می‌شود.

 

هیچ مجوزی برای ساخت و ساز در سرخه حصار داده نمی شود

زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای شهر تهران گفت: شهرک زیتون در امتداد پارک سرخه حصار قرار دارد و هرگونه ساخت و ساز در آنجا بدون مجوز غیرقانونی است.

 

پرداخت حقوق بیکاری به 2066 نفر از حادثه دیدگان پلاسکو/ اختصاص حقوق ماهانه یک میلیون تومانی

محمد حسن زدا معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد حادثه تلخ پلاسکو گفت: مطابق مصوبات به 2066 نفر از حادثه دیدگان پلاسکو در 2 مرحله ماهانه یک میلیون تومان حقوق پرداخت شده است.

 

بهبود نظام کنترلی صندوق بازنشستگی بر شرکت های هلدینگی وابسته/حق کنترل بر 56 شرکت از مجموع 115 شرکت

محمود شهشهانی پور معاون سرمايه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: نظام کنترلی فعلی در صندوق بازنشستگی در خصوص شرکت های هلدینگی نسبت به قبل بهتر و کارآمدتر شده  و استراتژی های بهبود بخش در این حوزه تدوین شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار