مسئولان لرستان به داد خیبر برسند؛

به مصاف بعثت کرمانشاه رفتن خیبر خرم آبادبا انبوهی ازمشکلات مالی

سرپرست تیم فوتبال خیبر خرم‌آبادگفت:بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی درشرایط روحی روانی خوبی به سر نمی‌بردونیازمند کمک مسئولان لرستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کیانوش کهزادی سرپرست تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد بیان کرد: تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد روز شنبه در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف بعثت کرمانشاه می‌رود.

وی افزود:تیم فوتبال خیبر در حالی خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم آماده می‌کنند که با انبوهی از مشکلات مالی مواجه بوده و به شدت از مسائل مالی رنج می‌برد.

سرپرست تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: متاسفانه تاکنون هیچ یک از مسئولان لرستان کوچکترین توجهی به وضعیت تیم خیبر نداشته‌اند و همه وعده‌های که در مورد کمک به این تیم داده شده در حد حرف باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم خیبر از لحاظ جسمی وضعیت خوبی دارند، اما از لحاظ روحی و روانی به شدت دچار مشکل هستند که دلیل آن مشکلات مالی تیم است.

کهزادی بیان کرد: از مسئولان استاندار می‌رود نسبت به وضعیت تیم ریشه‌دار خیبر توجه داشته و برای حل مشکلات آن اقدامی عملی انجام دهند.

سرپرست تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت:با توجه به پتانسیلی که در بازیکنان و کادر فنی تیم خیبر وجود دارد در صورت رفع مشکلات موجود و تزریق منابع مالی می‌توان به آینده این تیم امید زیادی داشت.

انتهای پیام/م

خیبر با انبوهی از مشکلات مالی به مصاف بعثت کرمانشاه می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار