عاشورزاده کم توفیق، ولی بهترین

عاشورزاده بهترین تکواندوکار ایران در رنکینگ ۲۰۱۷ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فدراسیون جهانی تکواندو آخرین رنکینگ تکواندوکاران در سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد و فرزان عاشورزاده هوگوپوش مازندرانی اگرچه پس از المپیک در اندازه نام خود در میدان‌های جهانی و بین المللی ظاهر نشد بهترین تکواندوکار ایران در این رنکینگ است.

فدراسیون جهانی در آخرین رده بندی اعلام کرد، در وزن اول المپیکی فرزان عاشورزاده با ۳۳۶/۲۱ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد و آرمین هادی‌پور هم با ۲۶۹/۹۴ امتیاز و یک پله صعود در رده پنجم قرار گرفته است.

ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان ۲۰۸/۶۱ امتیاز و یک پله صعود رده هشتم این وزن را به خود اختصاص داد. سجاد مردانی نماینده سنگین وزن ایران هم با ۳۰۷/۰۳ امتیاز همچنان در رده چهارم قرار دارد.

در گروه بانوان ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم، رده ۴۳ این وزن را به نام خود ثبت کرده است، کیمیا علیزاده نماینده وزن سوم المپیکی کشورمان که پس از مسابقات قهرمانی جهان به علت آسیب دیدگی در هیچ رویدادی حضور نداشته است در رده ۴۲ قرار گرفته است، اکرم خدابنده در وزن ۶۷+ کیلوگرم رده ۳۰ را به خود اختصاص داده و زهرا پوراسماعیل در این وزن رده ۳۳ را به نام خود ثبت کرده است.

مهدی خدابخشی با آغاز سال جدید میلادی در وزن ۸۰- کیلوگرم حضور خواهد داشت که اوزان جدید در این ماه جمع آوری شده و از ماه فوریه اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/آ

هوگوپوش مازندرانی بهترین تکواندوکار ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار