فرمانده انتظامی ؛

کشف احشام قاچاق در سیب و سوران

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از کشف ۱۶ رأس گاو قاچاق به ارزشی ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ حیدر حق جویان  فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران گفت: در پی اخبار بدست آمده مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه قاچاق احشام از مرز کشور‌های همجوار و نگهداری آن‌ها به منظور انتقال به استان‌های مرکزی کشور، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشدید اقدامات انتظامی و حین گشت زنی‌های هدفمند در محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف تعداد ۱۶ راس گاو فاقد مجوز اداره بهداشت به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال شدند و در این رابطه نیز یک نفر را دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در پایان با تاکید بر طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا به صورت برنامه ریزی شده در سطح شهرستان، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان خود و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی تلاش می‌کند که عرصه را بر قاچاقچیان تنگ و آرامش آنان را سلب کند.

انتهای پیام/ع

کشف قاچاق احشام در سراوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.