ترامپ هشدار داد:

احتمال متوقف شدن فعالیت دولت آمریکا

ترامپ هشدار داد احتمال متوقف شدن فعالیت دولت آمریکا وجود دارد و نیاز به افزایش بودجه ارتش بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

احتمال متوقف شدن فعالیت دولت آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هشدار داد احتمال متوقف شدن فعالیت دولت آمریکا وجود دارد و نیاز به افزایش بودجه ارتش بیشتر از هر زمانی در مقایسه با گذشته حس می شود.

همچنین به نقل از رویترز، دونالد ترامپ در مقر فرماندهی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گفت: دموکرات ها به دنبال تعطیلی دولت و آسیب زدن به ارتش آمریکا هستند. ما در اینجا حضور داریم که از همه ژنرال ها حمایت کنیم. ما در اینجا هستیم تا از ارتش خود حمایت کنیم. اگر دولت تعطیل شود آنگاه باید با موضوع بودجه به روشی دیگر و متفاوت از سالهای گذشته رفتار شود. اگر دولت تعطیل شود آنگاه بدترین وضع درباره ارتش روی خواهد داد. ما در حال تقویت ارتش خود هستیم و آن را به وضعی رسانده ایم که سابقه نداشته است. تعطیلی دولت بدترین وضع را برای ارتش ما را به همراه خواهد داشت. من در اینجا حضور دارم تا از ارتش کشورمان دفاع کنم. ارتش ما باید بهترین ارتش در جهان باشد. ارتش ما در سالهای گذشته به شدت ضعیف شده است. ما به این موضوع خاتمه داده ایم. ما به این موضوع بیش از گذشته نیاز داریم.

ترامپ افزود: من در اینجا به خاطر ارتش کشورمان حضور دارم. ما در اینجا برای حمایت از ارتش بزرگ کشورمان حضور داریم. من در اینجا حضور دارم که ارتش کشورمان بهتر عمل کند. این موضوع همچنین به معنای اشتغال آفرینی است. ما شاهد بهترین وضع اشتغال آفرینی هستیم. شما دیروز شاهد آنچه در خصوص شرکت اپل گذشت، بودید. آنها امروز اعلام می کنند که به هر کدام از کارکنان خود پول بیشتری پرداخت می کنند. کاهش مالیات های ما و اصلاحات مالیاتی ما بیش از آن چیزی است که هر فردی پیش بینی کرده بود. من معتقدم که دموکرات ها می خواهند با تعطیلی دولت در جلوی این موضوع سنگ اندازی کنند . بار دیگر می گویم طرفی که از این موضوع بیشتر آسیب خواهد دید، ارتش ما خواهد بود. ما هیچگاه اجازه نخواهیم داد که به ارتش ما آسیب وارد شود. ما ارتشی خواهیم داشت که پیش از این شاهد آن نبوده ایم. ما هیچ زمانی به اندازه حالا به ارتش خود نیاز نداشته ایم.

انتهای پیام/

هشدار ترامپ درباره احتمال توقف فعالیت دولت آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار