باشگاه خبرنگاران جوان یکی از پویا ترین رسانه های استان است

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: باشگاه خبرنگاران جوان یکی از پویا ترین رسانه های استان در تمام مراحل است و در ماموریت های حساس اقدامات اثر گذاری انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یکی از پویا ترین رسانه های استان استخدرویسی  مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: در تاریخ ایران ؛عملیات امدادو نجاتی با بسیج تمام دستگاه ها   مانند زلزله کرمانشاه نداشتیم اعزام 7هزار مجروح و اوار برداری روستا ها و شهر ها با کمک نیروهای سپاه ,بسیج و ارتش و نیروهای مردمی حجم گسترده ای بود که خدمت جدیدی در کمک رسانی انجام شد.

خدرویسی گفت: در این بین کار رسانه ها و صداوسیما بیشتر بود که موجب برانگیخته شدن احساسات پاک مردم ایران شد و همه مردم ایران پای کار امدند که خدمت ممتازی انجام شد و اوج برادری و وحدت در این حادثه نمایان شد.

 وی گفت:رسالت کمیته امداد نیز خدمت صادقانه به مردم است و با بسیج همه امکانات سعی بر این است که به مددجویان تحت پوشش خدمات ارائه شود.

خدرویسی افزود: بیش از 6هزار واحد مسکونی مددجویان در این شهرستان خسارت وارد شد و ارزیابی بنیاد مسکن در دفاتر کمیته امداد توسط این کمیته انجام شد و پرونده خسارت برای مددجویان  تشکیل شد

وی گفت: عملیات ساخت واحدهای مددجویان شروع شده است و  بیش از 250واحد مسکونی برای مددجویان باید ساخته شود.

 خدرویسی گفت:تمام هزینه های درمانی مددجویان آسیب دیده توسط کمیته امداد پرداخت شده است و در جریان زلزله خانوارهایی که در زلزله سرپرست خود را از دست دادند تحت پوشش قرار گرفتند.

نشست مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با محسن قلخانی مدیر کل باشگاه خبرنگاران جوان در راستای تعامل بیشتر رسانه با دستگاه ها برگزار شد.

انتهای پیام/ز

رسالت کمیته امداد نیز خدمت صادقانه به مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.