واگذاری ۱۷۳ واحد مسکن به مددجویان زنجانی

همزمان با سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۷۳ واحد مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:همزمان با سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۷۳ واحد مسکن با هزینه سه میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واگذار می‌شود.
وی به دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام الله دهه فجر اشاره کردو گفت:پرداخت ۲۸۳ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به ۱۰۱ زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از برنامه‌های مهم اجرایی این نهاد در حوزه تحکیم بنیان خانواده در ایام دهه فجر و پرداخت یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به ۱۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل اعتبارات داخلی این نهاد و منابع بانکی است.
صفری افزود: افتتاح آموزشگاه‌های قالی بافی در مناطق روستایی استان زنجان برای مهارت آموزی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۴۱۰ مددجوی زنجانی و بهره برداری از ۳۳ طرح کارگاهی ایجاد شده برای جامعه هدف این نهاد از برنامه‌های دیگر حوزه اشتغال در ایام دهه فجر امسال است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز در ایام دهه فجر امسال پیش بینی شده است، گفت: از برنامه‌های مهم فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در ایام دهه فجر امسال اعزام ۳۴۵ مددجوی تحت حمایت این نهاد به سفر‌های زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات است.
انتهای پیام/ر


اعزام ۳۴۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد به سفر‌های زیارتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.