پست اینستاگرامی جابری انصاری در سمت جدیدش +عکس

صادق‌حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه در اینستاگرام پستی درباره‌ سمت جدیدش منتشر کرد.

پست اینستاگرامی جابری انصاری در خصوص سمت جدیدش +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق‌حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه که عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران ارشد وزارت امور خارجه، به سمت دستیار ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی منصوب شد، صفحه‌ اینستاگرام خود را با انتشار پستی در این خصوص به‌روزرسانی کرد.

او در این پست اینستاگرامی ضمن بازنشر حکمی که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برایش صادر کرده است، با شعر "خدایا چنان کن سرانجام کار/ تو خشنود باشی و ما رستگار" ابراز امیدواری کرد که شایسته خدمت به ملت بزرگ ایران باشد.

جابری‌انصاری در اینستاگرام نوشت:

"پایان و آغاز دوباره
عصر امروز چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه نود و شش مراسم تودیع و معارفه مدیران ارشد وزارت امور خارجه برگزار شد. این برای صاحب این صفحه و قلم یعنی پایان و آغاز دوباره. پایان دوره یک و نیم ساله معاونت عربی و آفریقا وزارت امور خارجه و آغاز مسئولیت جدید بعنوان دستیار ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی. ضمن بازنشر متن حکم برادر عزیزم جناب آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه، امیدوارم شایسته خدمت به ملت بزرگ ایران باشم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند
جناب آقای صادق حسین جابری انصاری

با سلام
با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت دستیار ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی منصوب می شوید. امید است با توکل بر خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، در تحقق سیاست ها و راهبردهای دستگاه دیپلماسی، مشارکت و تعامل با معاونین و مدیران محترم در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

محمد جواد ظریف
وزیر امور خارجه"

پست اینستاگرامی جابری انصاری در خصوص سمت جدیدش +عکس

انتهای پیام/

جابری انصاری دستیار ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار