جشن گلریزان نیکوکاران فارس برای کمک به زلزله زدگان

نیک اندیشان فارس با برگزاری جشن گلریزان در قالب طرح مولی الموحدین جمع آوری کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه را کلید زدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهندس عطاالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس بیان کرد: در قالب طرح مولی الموحدین بسته‌های حمایتی به ارزش هر بسته ۵۰ میلیون ریال شامل خرید تجهیزات ساختمانی تامین می‌شود و به استان کرمانشاه ارسال خواهد شد.

وی افزود: تهیه بسته‌های حمایتی و انجام هماهنگی برای ارسال این بسته‌ها و همچنین شناسایی و تعیین خانواده‌های نیازمند دریافت این بسته‌ها با همکاری کمیته امداد انجام خواهد شد.

زمانی گفت: این بسته‌ها شامل اقلامی است که زلزله زدگان بتوانند بعد از انجام مراحل سفت کاری و نازک کاری ساختمان‌های آسیب دیده به عنوان تجهیزات ساختمانی از آن استفاده کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه در اجرای گام نخست این طرح هدف گذاری روی تامین ۱۱۰ کانکس شد، اما ۱۳۲ کانکس به مناطق زلزله زده ارسال شد، اظهار کرد: در فاز نخست اجرا‌ی این طرح هفت کانکس برای تحصیل دانش آموزان تامین شد، تامین کانکس برای ادامه تحصیل دانش آموزان در شرایطی که مدارس آن‌ها خراب شده یا آسیب دیده است بهترین شیوه امداد رسانی است که مجریان طرح مولی الموحدین آن را رصد کرده و به اجرا گذاشته اند.

طرح مولی الموحدین با مشارکت انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس، مجمع خیرین تامین سلامت و با همکاری و همراهی نهاد‌های دیگر در مرحله اجرا قرار دارد و برای تامین یک هزار بسته کمک پنج میلیون تومانی برنامه ریزی کرده است.

شماره حساب بانک مسکن ۱۳۰۰۵۱۴۰۵۲۳ بنام انجمن خیرین مسکن سازاستان فارس برای واریز وجوه خیرین و شهروندان در اجرای طرح مولی الموحدین اعلام شده است.
انتهای پیام/ر

کمک به اسکان دائم زلزله زدگان غرب کشور در قالب طرح مولی الموحدین

برچسب ها: زلزله ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوازفرهادی
۱۸:۱۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام بنده ورشکسته مالی هستم تا الان بیش از 40 پرونده دا در دادگستری و شوراها خودم و خانمم دارم و به دلیل این که شخص آبرو مندی هستم موقعه جلب مجبور شدم پول سودی کنم هم برای خودم هم خانمم و الان بیش از 5 سال است به هر جایی تو ایران نامه نوشتم حتی جوابی هم ندادند پدر مادر پیری دارم در کنار خودم هستند 10 سال پیش ازدواج کردم و یک فرزند دختر دارم به خاطر مشکلات مالی خانمم بیش از 5 مرحله به طلاق نزدیک شده و الان هم خونه پدی خودم را به دلیل بدهکاری برای 60 میلیون گروه گذاشتم و سند خونه را بنام شخص زدم الان حکم تخلیه گرفته شده و هر چه التماسش میکنم فایده نداره از شما تما دوستان خواهش میکنم به نامه بنده جواب بدهید و بنده شغل عکاسی داشتم و هر اموالی که داشتم فروختم حتی مغازه برای اجاره نمیتونم که بتوانم نان خانواده را تامین کنم و هرجایی برای حتی وام میروم به عنوان ورشکسته نه ضامن گیر میاد و نه امتاز وام میتونم کسب کنم از شما خواهش میکنم کاری کنید و حتی حاضر به فروش کلیه شدم عاجزانه از شما میخواهم وقت ندارم کمک کنید
آخرین اخبار