صدور 1300 مجوز حریم در جاده های استان کرمان

کمیسیون حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در 10 ماهه امسال هزار و ۳۰۰ مجوز در حریم راه ها صادر کرده است.

صدور 1300 مجوز حریم در جاده های استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مهرداد فیروزان ،معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: از جمله این مجوزها می توان به همکاری در خصوص صدور مجوز جهت پروژه های گازرسانی به شهرهای بم، فهرج، نرماشیر، ریگان وارزوئیه اشاره کرد.


وی با اشاره به اجرای فیبر نوری شرکت ارتباطات زیرساخت در محورهای رفسنجان، کرمان، شهداد، نهبندان وغیره افزود: صدور مجوز جهت اجرای خطوط انتقال آب خلیج فارس به کویر مرکزی ایران و انتقال آب شهر کرمان و همکاری جهت صدور مجوز برای احداث نیروگاه های خورشیدی، مجتمع های خدمات رفاهی ؛بین راهی، گردشگری و سایر فعالیت های تولیدی است.


وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری از راهها با توجه به اهمیت و نقش کلیدی آنها در رشد و شکوفایی و توسعه کشور در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ضروری و مهم است، تصریح کرد: حفظ و نگهداری از حریم راه های کشور از وظایف اصلی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.


فیروزان یادآور شد: به کل اراضی طولی و عرضی که برای جاده سازی و تعریض و اقدامات راهداری و ایمنی بین حد نهائی تا محور راه در طرفین با رعایت قوانین و مقررات اختصاص می یابد حریم راه گفته می شود که هرگونه ساخت و ساز و عملیات عمرانی در این محدوده ممنوع و در صورت مشاهده برابر مقررات و با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی برخورد خواهد شد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار