تشکیل شبکه‌های امداد فرهنگی در روستا‌های استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:به منظور ارائه خدمات آموزشی، به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شبکه‌های امداد فرهنگی در روستا‌های این استان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت:شبکه‌های مردمی تخصصی در بخش فرهنگی در روستا‌ها با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توجه به ارتقای سطح معنوی و فکری و فرهنگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان در مناطق روستایی تشکیل می‌شود.
صفری با اشاره به برنامه‌های تشکیل شبکه‌های امداد فرهنگی در روستا‌های استان گفت:کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان تحت حمایت، ارائه مشاوره‌های تحصیلی، برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی قرآن کریم واحکام دینی و ورزشی، توجه به تقویت کانون گرم خانواده به عنوان شاخص اثرگذار در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با نگاه قرآنی از جمله برنامه‌های این شبکه‌ها است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده شبکه امداد فرهنگی تا پایان امسال در همه اداره‌های ۱۴ گانه کمیته امداد این استان تشکیل می‌شود.
گفتنی است: هم اکنون ۲۲ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۳۹ هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار، ۱۷ هزار سالمند، ۳ هزار و ۷۰۰ دانشجو و دانش آموز و ۶۵۹ بیمار خاص و سرطانی است.
انتهای پیام/ر


روستا‌های استان زنجان از خدمات مشاوره‌ای کمیته امداد بهره مند می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.