حسن زاده: بازی های دوستانه به تیم کمک می کند/جوانگرایی باید آرام آرام در تیم ملی فوتسال انجام شود

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: بازی های دوستانه کمک بسیاری به جوان های تیم ملی می کند و می تواند آنها را با تجربه تر کند.

حسن زاده: جوانگرایی باید آرام آرام در تیم ملی فوتسال انجام شود/ بازی های دوستانه به ما کمک می کندعلی اصغر حسن زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: بازی های دوستانه کمک بسیاری به جوان های تیم ملی می کند و می تواند آنها را با تجربه تر کند. باید به جوان ها میدان دهیم تا آنها هم تجربه کافی را کسب و بتوانند در آینده به فوتسال کمک کنند.

او درباره جوانگرایی در تیم ملی فوتسال کشورمان بیان کرد: پس از جام جهانی 2016 کلمبیا که در رده سوم قرار گرفتیم، کم کم جوانگرایی صورت گرفت، که به سود فوتسال ایران است. اگر جوانگرایی سریع انجام شود، تیم ملی ضرر می کند.

حسن زاده در خصوص اینکه چرا بازی های دوستانه در شهرهای دیگر برگزار نمی شود، عنوان کرد: دلیل اینکه دیدار های تدارکاتی در شهرهای دیگر برگزار نمی شود را نمی دانم. البته دیدارهای گذشته در اصفهان برگزار شد و درباره این موضوع هم فدراسیون فوتبال باید تصمیم بگیرد و من تنها یک بازیکن هستم و نمی توانم صحبت زیادی کنم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در مورد اینکه آیا می‌توانستیم با حریفان قدرتمندتری بازی کنیم یا خیر، گفت: برنامه ریزی فدراسیون فوتبال بود که با بلاروس بازی کنیم. کمیته فوتسال باید نامه نگاری های بیشتری انجام دهد چرا که دیدارهای دوستانه بیشتر می تواند به تیم کمک کند.

انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم ملی درباره دیدار فوتسال ایران با بلاروس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار