عرضه‌های اولیه در بازار سهام، فردا از سر گرفته می‌شود

هفتمین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران با عرضه ۲۰ درصد از سهام شرکت" شیر و گوشت زاگرس شهرکرد" فردا در فرابورس عرضه می‌شود.

عرضه‌های اولیه در بازار سهام، فردا از سر گرفته می‌شودبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران با عرضه ۲۰ درصد از سهام شرکت" شیر و گوشت زاگرس شهرکرد" فردا در فرابورس عرضه می‌شود، این در حالی است که در آن، هر سهم این شرکت ۳۴۹۰ ریال کشف قیمت شد و به هر کد آنلاین تا سقف حداکثر ۱۳۰ سهم تخصیص یافت.

گفتنی است، شرکت شیر و گوشت زاگرس که در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد، از زیر مجموعه‌های بنیاد مستضعفان بوده و در زمینی به مساحت ۳۰۰ هکتار، دارای ۵ هزار گله بوده و سال گذشته قادر به تولید بیش از ۳۰ هزار تن شیر و ۲۸ هزار تن محصولات زارعی و ۶۰۰ تن محصول باغی شده است.

پس از عرضه اولیه سهام شرکت‌های "به پرداخت ملت"، "داده گستر عصر نوین"، " فولاد کاوه جنوب کیش"، "مبین وان کیش"، "هتل پارسیان کوثر اصفهان"، "تولیدی چدن‌سازان"، "تولید و صادرات ریشمک"، "لیزینگ ایران و شرق" و "آسیا سیر ارس" و "شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی" و "تامین سرمایه امید"، فردا از دوازدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار