سردار سپهر:

در حال شناسایی 10هزار مدیر جهادی هستیم

دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی گفت: در حال شناسایی 10هزار مدیر جهادی هستیم و هرساله برای قدردانی از اقدامات آنان این همایش را برگزار می‌کنیم.

تنها راه ناامید کردن دشمن حرکت جهادی استبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدحسین سپهر دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی در این همایش که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از سال ۹۲ تا امروز تاکید فراوانی بر مدیریت جهادی دارند.

دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی ادامه‌ داد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مدیریت جهادی هویت ما و تنها راه عدالت‌خواهی برای باز کردن گره است و برای عبور از موانع و ناامید کردن دشمنان تنها راه، اجرای کارهای بزرگ است که با حرکت جهادی میسر می‌شود.

وی با بیان این برخی ها فکر می‌کنند جنگ هنوز جنگ سخت است، تصریح کرد: امروز ما می‌بینیم عمل جهادی و حضور انقلابی می‌تواند ما را به سر منزل مقصود برساند.

دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس با توکل به خدا و عمل جهادی در برابر دشمن ایستادیم و در عرصه جهاد سازندگی و رتبه‌های برتر در علوم و حضور در صحنه‌های امدادرسانی طی ۴ دهه اخیر با مدیریت جهادی فعالیت‌های خوبی انجام دادیم.

سپهر خاطر نشان کرد: در حال شناسایی 10هزار مدیر جهادی هستیم و هرساله برای قدردانی از اقدامات آنان این همایش را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۲۶ دی ۱۳۹۶
درود بر سردار سپهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۶ دی ۱۳۹۶
شهدا ما شرمنده ایم . زنده باد اایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۶ دی ۱۳۹۶
خدادشمنان اسلام را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۶ دی ۱۳۹۶
زنده بادایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۶ دی ۱۳۹۶
باید قدردان مدیر های جهادی باشیم . شهدا ما شرمنده ایم
آخرین اخبار