افتتاح نخستین کلینیک فرهنگیان دره شهر

نخستین کلینیک فرهنگیان شهرستان دره شهر روز دوشنبه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی بیرانوند مدیرکل آموزش و پرورش ایلام اعلام کرد: این کلینیک در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع و در 2 طبقه احداث شده است.

 بیرانوند افزود: برای ساخت این کلینیک که خدمات آن شامل دندانپزشکی، تزریقات و پانسمان، پزشک عمومی و غیره است بیش از 10 میلیارد ریال از محل اعتبارهای وزارت آموزش و پرورش هزینه شده است.

وی گفت: عموم مردم می توانند از خدمات درمانی این کلینیک برخوردار شوند ولی برای فرهنگیان اعم از شاغل و بازنشسته خدمات این مجتمع با تخفیف ارائه می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام هدف از راه اندازی این کلینیک را رفاه حال مردم این شهرستان برای دریافت خدمات درمانی بویژه قشر فرهنگیان و کاهش مراجعه برای خدمات درمانی به مراکز درمانی مرکز استان عنوان کرد.

افتتاح نخستین کلینیک فرهنگیان دره شهر

مجید زینی وند، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش صبح امروز به استان ایلام سفر کرد.

انتهای پیام/اس

افتتاح کلینیک فرهنگیان در دره شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.