مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح مطرح کرد:

برگزاری شوراهای استانی پیشگیری از وقوع جرم در کشور

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح از برگزاری شوراهای استانی پیشگیری از وقوع جرم خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت‌الاسلام صالحی،مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی از برگزاری شوراهای استانی پیشگیری از وقوع جرم خبر داد و گفت: این شورا ها به صورت فصلی هر سه ماه یک بار با محوریت جرم‌های بومی تشکیل می‌شود.


وی با اشاره به اینکه در مجموعه نیروهای مسلح جرایم نسبت به سایر اقشار بسیار کمتر است، افزود:براساس آمار رسمی طی 5 سال اخیر به طور میانگین شاهد کاهش 10 درصدی جرایم در بین نیروهای مسلح بوده‌ایم.

 مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح یکی از نهادهای پیشکسوت است که در سال 1364 تشکیل و به قوه قضاییه ملحق شد،گفت:مجمع پیشگیری از وقوع جرم هر سال یک بار در تمام استان‌ها برگزار و موضوعی انتخاب می‌شود و این موضوع در 31 استان کشور به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی علت حضور خود در خراسان‌جنوبی را پیشگیری از وقوع جرم دانست و افزود : در اصل 156 که وظایف قوه قضاییه تعریف شده است از مهم‌ترین وظایف این نهاد پیشگیری از جرم و اصلاح مجرمان است.


انتهای پیام/ب


کاهش 10 درصدی جرایم در بین نیروهای مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.