پیام تسلیت سفارت افغانستان در تهران به مناسبت سانحه دردناک نفتکش سانچی

در پی وقوع حادثه ناگوار برای کارکنان نفتکش سانچی، سفارت جمهوری اسلامی افغانستان پیام تسلیت و همدردی با ملت ایران صادر کرد.

پیام تسلیت سفارت افغانستان در تهران به مناسبت سانحه دردناک نفتکش سانچیبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در پی وقوع حادثه ناگوار برای کارکنان نفتکش سانچی، سفارت جمهوری اسلامی افغانستان پیام تسلیت و همدردی با ملت ایران صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «سفیر و اعضای سفارت کبرای جمهوری اسلامی افغانستان در تهران ضمن ابراز تألم و تأسف خویش نسبت به وقوع سانحه آتش سوزی برای کشتی نفتکش سانچی و ضایعه دردناک جان باختن کارکنان این نفتکش؛ این ضایعه دردناک را به دولت و ملت شریف و برادر ایران، خانواده های داغدیده قربانیان و همکارانشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای درگذشتگان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.»

گفتنی است که کشتی نفتکش ایرانی سانچی شنبه هفته گذشته ١٦ جدی/ دی ماه ۹۶ در برخورد با یک فروند کشتی چینی در سواحل شرقی این کشور آتش گرفت و پس از ۹ روز، به صورت کامل غرق شد. در این نفت کش، ۳۲ خدمه شامل ۳۰ خدمه ایرانی و دو بنگلادشی نیز حضور داشتند که همگی جان باختند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار