دریادلان سانچی جان خود را در راه اقتدار میهن نثار کردند

جان باختن شهادت گونه ۳۲ دریانورد دریادل در سانحه نفتکش سانچی که جان خود را در راه اقتدار میهن نثار کردند، غم و اندوهی بزرگ بر قلب ملت ایران نشاند.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، درگذشت تلخ، غمبار و شهادت گونه ۳۲ دریانورد پرپر شده در سانحه نفتکش سانچی را به هموطنان و بازماندگان آنان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین
انا لله و انا الیه راجعون
رویداد تلخ و غمبار جان باختن دردناک، اما شجاعانه، قهرمانانه و شهادت گونه جوانان متخصص و بی ادعای ایران زمین، ۳۲ دریانورد پرپر شده در سانحه نفتکش سانچی، غم و اندوهی بزرگ بر قلب ملت ایران نشاند.
دریادلان بی ادعایی که در راه عزت و سربلندی وطن، وجود، جان‌ها و دل هایشان را از آتش فروزان عشق و ادای وظیفه گذراندند و جان خود را در راه اقتدار میهن خود در شعله‌های آتش نثار کردند.
اگر چه شمع فروزان وجودشان خاموش شد، اما شعله‌های بی‌قراری داغدیدگان در سوگ جان باختن این جوانان متخصص و رعنای سرزمین مادریمان ایران، قلب هموطنان را به درد آورد.
ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده داغدیدگان، مردم شریف ایران و جامعه دریانوردی کشور، از درگاه خداوند منان برای این قهرمانان نستوه رحمت بیکران و برای خانواده این عزیزان، صبر و بردباری و برای خادمان مخلص و بی منت مردم، توفیق روزافزون آرزو می‌کنم.
باشد که همیشه ایام نام و یادشان را گرامی بداریم.»

گفتنی است: کشتی نفتکش ایرانی سانچی شنبه هفته گذشته ١٦ دی ۹۶ در برخورد با یک فروند کشتی چینی در سواحل شرقی این کشور آتش گرفت و پس از ۹ روز، به صورت کامل غرق شد. در این نفت کش، ۳۲ خدمه شامل ۳۰ خدمه ایرانی و دو بنگلادشی نیز حضور داشتند که همگی جان باختند.

انتهای پیام/خ

تسلیت در پی جان باختن دریانوردان در سانحه نفتکش سانچی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.