سلیم الزعنون: مسئله به رسمیت شناختن اسرائیل دوباره بررسی شود

رئیس مجلس ملی فلسطین اعلام کرد زمان آن رسیده است تا مسئله به رسمیت شناختن اسرائیل دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از رام الله، سلیم الزعنون رئیس مجلس ملی فلسطین اعلام کرد زمان آن رسیده است تا مسئله به رسمیت شناختن اسرائیل دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

سلیم الزعنون یکشنبه شب در نشست شورای مرکزی سازمان آزایبخش فلسطین (ساف) در رام الله گفت: قدس فقط پایتخت فلسطین است و تصمیم ظالمانه اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا درباره قدس، هرگز تغییری در آن ایجاد نخواهد کرد.

سلیم الزعنون تصریح کرد باید برنامه کامل و مدونی درمقابله با تصمیم دونالد ترامپ در به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و نیز اقدامات اسرائیل در شهر قدس تنظیم کنیم.

الزعنون افزود زمان آن رسیده است تا شورای مرکزی ساف درباره سرنوشت و اینده فلسطین تصمیم بگیرد و در خصوص مسئله به رسمیت شناختن اسرائیل تجدید نظر کند تا اسرائیل هم کشور مستقل فلسطین با مرکزیت شهر قدس را به رسمیت بشناسد.

الزعنون در ادامه بر ضرورت همکاری با مجلس ملی به عنوان پارلمان کشور فلسطین، تکمیل پیش نویس قانون اساسی فلسطین و حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تحت بند «اتحاد برای صلح» برای پایان دادن به اشغال فلسطین و تکمیل کار‌ها برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل و نیز ادامه تلاش‌های قانونی، دیپلماتیک و قضایی برای پیوستن به کنوانسیون‌های بین المللی و تمرکز دوباره بر حق قانونی مردم فلسطین برای مقاومت در برابر اشعالگری اسرائیل تاکید کرد.

 انتهای پیام/

رئیس مجلس فلسطین از بررسی مجدد به رسمیت شناختن اسرائیل سخن گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار