مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ؛

افتتاح پنج مدرسه خیری در سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: پنج مدرسه خیری توسط یکی از موسسات مردم نهاد امروز در سراسر این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا راشکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این مدارس در قالب ۱۰ کلاس درس با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال در شهرستان‌های زاهدان، سیب و سوران، مهرستان و میرجاوه افتتاح شد.

وی افزود: ۳۱۳ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان با راه اندازی این مدارس از فضای آموزشی استاندارد برخودار شدند.

وی با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان برای ساخت مدرسه افزود: هر خیری که برای ساخت مدرسه گام بردارد این نهاد با وی همکاری می‌کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متوسط زیربنای فضای آموزشی در کشور ۵.۳۴ متر مربع و در این استان ۳.۱۱ متر مربع است، اظهار داشت: برای رسیدن فضا‌های آموزشی این استان به متوسط کشوری نیازمند ساخت افزون بر ۱۱ هزار کلاس درس هستیم.

وی گفت: ۱۸ هزار و ۹۳۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان وجود دارد که ۶ هزار و ۱۸۱ مورد آن نیازمند تخریب و بازسازی و چهار هزار و ۳۵۸ مورد آن نیازمند مقاوم سازی است.

انتهای پیام/ع

افتتاح مدرسه خیری در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار