توقیف محموله تخم مرغ فاقد گواهی بهداشتی در دشتی

رئیس دامپزشکی شهرستان دشتی گفت: خودرو حامل محموله فاقد گواهی تخم مرغ در دشتی توقیف شد.

توقیف محموله تخم مرغ فاقد گواهی بهداشتی در دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد ایزدی  اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاعاتی در خصوص توزیع خارج از ضابطه و شبانه تخم مرغ در شهر خورموج توسط خودرویی که فاقد گواهی حمل قرنطینه ای بهداشتی است، بلافاصله اکیپ کشیک قرنطینه شبکه دامپزشکی دشتی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی خودرو مورد نظر با همکاری موثر پرسنل نیروی انتظامی، واحد عملیاتی ۱۱۰ و مقام قضایی خودرو و محموله توقیف شده و برای سیر مراحل قانونی وفق دستور مقام قضایی اقدامات لازم در حال انجام است.

ایزدی افزود: مواد خام دامی در صورت عدم رعایت شرایط زنجیره سرد در مراحل حمل و توزیع از قابلیت فساد پذیری بالایی برخوردار است و الزامی است عوامل توزیع مواد خام دامی از دامپزشکی شهرستان مبدا گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای اخذ کنند و در شهرستان مبدا تحت نظارت دامپزشکی محموله در اماکن نگهداری و عرضه مجاز تخلیه شود. 

وی ادامه داد: شهروندان از مراکز معتبر و تحت نظارت ارگان‌های بهداشتی همچون دامپزشکی و شبکه بهداشت، مواد خام دامی مورد نیاز خود را تهیه کنند و با خرید از چنین مراکز مجازی یاری‌گر ما در به هدف رسیدن برنامه‌های سامان‌دهی عرضه مواد خام دامی باشند.

رئیس دامپزشکی شهرستان دشتی تصریح کرد: هماهنگی مطلوبی بین ادارات نظارتی و بهداشتی در شهرستان دشتی وجود داشته و نظارت بر عرضه مواد خام دامی با برنامه ریزی در حال انجام است.

انتهای پیام/پ

محموله تخم مرغ فاقد گواهی بهداشتی در دشتی توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.