حمایت فرمانداری جیرفت از شهرداران

فرماندار جیرفت گفت:از مجموعه کاری شهرداران به صورت جدی حمایت می کنیم تا بتوانند شهری را درخور شأن مردم بسازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در دیدار با امید آذر مهر شهردار و اعضای شورای شهر بلوک، گفت:شهردار باید همراه و هماهنگ با منشا توسعه باشد و بزرگترین سرمایه هر مجموعه کاری فراهم کردن اعتماد مردم است،و با تکیه بر این سرمایه عظیم زمینه عمران و آبادانی فراهم می شود.

وی افزود: منبع درآمد شهرداری ها ازمحل ساخت وسازها می باشد و از اعتبارات دولتی برخوردار نیستند.

امینی روش با بیان فراهم کردن مشارکت مردم تصریح کرد:درآمد خوب وپایدار با ایجاد انگیزه و با عملکرد مثبت مردم بیش از پیش می شود .

وی افزود:اتحاد ، وحدت وهم افزایی شورا بهترین دست مایه وفاق وهمدلی وتعامل با ائمه جمعه وبخشداران است و اعضای شورای شهر باید بدون توجه به مسائل حاشیه ای، کارکنند.

فرماندار جیرفت گفت: وقت شورا نباید صرف مسائل بی جهت شود،و اعضای شورا با مشاوره به دنبال منابع مالی پایدار، مثل کارخانه آسفالت و کشتار گاه باشند.

امینی روش افزود:توجه به مقررات برای شهری زیبا وبانشاط حق همه شهروندان است ودراین راستا برای ساخت معابر پارک ها از خود مردم استفاده شود.

وی با تاکید بر اجرایی وعملیاتی کردن طرح تفصیلی و هادی افزود: بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای قانون را فصل الخطاب قرار دهیم وبه آن عمل کنیم.همه باید نگاه ویژه ای به اجرای قانون داشته باشند.اگر همه ما قانونمند باشیم این مهم، زمینه ترویج پایبندی به قانون را افزایش می دهد.

امینی روش گفت:وقتی هدف خدمت به مردم باشد می توانیم خوب عمل کنیم .اما خودخواهی ولجاجت اثرات بدی به دنبال دارد و به ضرر مردم تمام می شود.مردم هرگاه بدانند خطایی صورت گرفته، قطعا ازمجاری قانونی عمل می کنند.

فرماندار جیرفت با اشاره به زحمات شهردار وشورای سابق شهر بلوک تصریح کرد:باید قدرفرصت ها رابدانیم و به رضایت مندی مردم بیاندیشیم.


احمد امینی روش اظهار کرد:بسترخوبی برای خدمت درشهربلوک فراهم شده وتصمیماتی که اتخاذ می شود درچارچوب قانون باشد و ازمجموعه شهرداران به صورت جدی حمایت می کنیم تا بتوانند شهری را درخور شأن مردم بسازند.

فرماندار شهرستان جیرفت با تاکید بر فرهنگ سازی شهر نشینی ،مدیریت جهادی وفرهنگی شهردار بلوک را مثال زدنی عنوان کرد.

همچنین در این بازدید امید آذر مهر، شهردار شهر بلوک از تعامل وهمکاری فرماندار جیرفت سخن گفت و از وی برای آبادانی این شهر درخواست حمایت کرد.

علی نیک نفس، رئیس شورای شهربلوک نیز تصریح کرد: شورابا وحدت وهمدلی کارمی کند و باتوجه به کمی ها وکاستی های موجود از اعضای شورا ،خواست تا درجهت آبادانی شهربلوک مساعدت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با همدلی اعضای شورای شهر به مردم اطمینان می دهیم چهره شهر بلوک تغییر خواهد کرد وبا انجام کارهای مثبت نگاه مردم نیز به خدمات شهری وپرداخت عوارض شهری تغییر می کند.

رئیس شورای شهر بلوک اظهار کرد:اعضای شورای شهر در دوره پنجم با تمام توان تلاش می کنند با تعامل با مسئولین اجرایی شهرستان درجهت رفع مشکلات کوشا باشند.
انتهای پیام/ی

رفع مشکلات شهرستان جیرفت با تمام قوا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار