مربیان تیم‌های ملی فوتبال بانوان انتخاب شدند

کادر فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان ایران در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب شدند.

مربیان تیم‌های ملی فوتبال بانوان انتخاب شدندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، حیدر بهاروند، محمدرضا ساکت، لیلا صوفی زاده، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی، محمود شیعی و عبدالکاظم طالقانی در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این جلسه مریم آزمون به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان بانوان، کتایون خسرویار به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 19 سال بانوان، معصومه جهانچی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 16 سال بانوان و هانیه رحمتی به عنوان مربی تیم زیر 14 سال بانوان ایران انتخاب شدند.

ابتدای جلسه گزارش سفر جیم هانسن مشاور برنامه‌ریزی استراتژیک فیفا در ایران به هیات رئیسه ارائه شد. بازدید از 4 کمیته و دپارتمان فدراسیون فوتبال و همچنین بازدید از باشگاه‌های فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان به هیات رییسه داده شد.

ارزیابی این مدیر دانمارکی از چالش‌های موجود در فوتبال ایران از جمله حق پخش تلویزیونی، سازماندهی و بازاریابی که 70 درصد بودجه فوتبال را در دنیا تشکیل می‌دهد و البته چالش‌های موجود برای تنظیم بودجه سالیانه و همین طور تاکید او بر همبستگی سازمانی، تدوین سیاست‌های روشن در بخش رسانه، اهمیت حضور ایران در جام جهانی، موضوع ارکان قضایی و ضرورت استقلال و اقتدار آن،
اشاره مستقیم به فوتبال پایه و مشکل سربازی بازیکنان ایرانی و موانعی که این امر در راه سازندگی باشگاه‌ها فراهم می‌‌کند نیز به اعضای هیات رئیسه ارائه شد.

دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال دانمارک در گزارش خود به فدراسیون فوتبال ایران، همچنین بر پتانسیل و مزیت‌های ارزشمند فوتبال ایران مانند جمعیت جوان و علاقه مردم ایران به این رشته و ضرورت رسیدگی به ساختار در تیم‌های بزرگ تاکید کرد که گزارش او به طور کامل برای اعضای هیات رئیسه خوانده شد.

پس از ارائه این گزارش، اعضای هیات رئیسه به بحث و تبادل نظر درباره این گزارش پرداخته و بر ادامه حضور این مدیر باتجربه فیفا در ایران، بازدید او از دو باشگاه تهرانی (پیکان و سایپا) و همین طور جلسه با دیگر دپارتمان‌ها و کمیته‌های فدراسیون در روزهای آینده تاکید کردند.

در این جلسه البته مباحث دیگری هم مطرح شد که یکی از آنها درخواست اعضاء از فدراسیون برای تشکیل تیم‌های ملی جوانان و امید ایران و حمایت همه جانبه و جدی از این دو تیم و موضوع دیگر، انتخاب مربیان تیم‌های ملی رده‌های مختلف بانوان ایران از سوی هیات رئیسه بود.

انتهای پیام/

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار