مصباحی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آمریکا نمی‌تواند شروطی برای امضای برجام بگذارد/ایران زیربار مذاکره جدید نخواهد رفت

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکا به تنهایی نمی‌تواند شرط و شروطی برای امضای توافقنامه برجام بگذارد.

آمریکا نمی‌تواند شروطی برای امضای برجام بگذارد/ایران زیربار مذاکره جدید نخواهد رفتغلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اقدام اخیر ترامپ مبنی بر شروط چهارگانه برای امضای برجام اظهار کرد: بارها از سوی  مقام معظم رهبری و وزارت امور خارجه اعلام شده که برجام قابلیت اضافه شدن  شروط جدید را ندارد.

وی افزود: به نظر می‌رسد ترامپ ناگزیر بود تا تعلیق تحریم‌های ایران را ادامه دهد و آنچه که مهم است تحقق نیافتن آرزوهای وی و هم‌پیمانانش درباره ایران است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که برجام را نادیده بگیرند و آن را برهم بزنند، اما دیدند که مجموعه کشورهای امضاءکننده این قطعنامه با آنها همراهی نمی‌کنند.

مصباحی‌مقدم بیان کرد: به نظر می‌رسد که ایران باید پاسخی راسخ و محکمی به ترامپ بدهد واعلام کند که یا کاملا برجام را می‌پذیرید و یا اگر بخواهید به این وسیله استخوان لای زخم بگذارید، ما راه‌های دیگری را دنبال می کنیم که پشیمان خواهید شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا به تنهایی نمی‌تواند شرط و شروطی برای امضای تعهدنامه برجام بگذارد و اگر کشورهای اروپایی بخواهند با ایالات متحده همراهی کنند، ایران زیربار مذاکره جدید نخواهد رفت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار