تظاهرات هزاران نفری صهیونیست‌ها در اعتراض به فساد مالی نتانیاهو برای هفتمین هفته متوالی

هزاران نفر از صهیونیست‌های ساکن تل‌آویو در اعتراض به فساد مالی بنیامین نتانیاهو، برای هفتمین هفته متوالی تظاهرات برگزار کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، هزاران نفر از ساکنان اراضی اشغالی فلسطین برای هفتمین هفته متوالی در اعتراض به فساد مالی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات برگزار کردند.

در تظاهرات شب گذشته، معترضان خواستار کناره‌گیری نتانیاهو از قدرت شدند. آنها همچنین شعارهایی علیه پسر نتانیاهو سر دادند.

از اوایل هفته گذشته پسر 26 ساله نتانیاهو به دلیل افشای یک فایل صوتی، مورد انتقاد گسترده‌ای قرار گرفته است. یک رسانه صهیونیستی هفته گذشته یک فایل صوتی از پسر بنیامین نتانیاهو منتشر کرد که در آن او خواستار پول نقد از یکی از دوستانش که پدرش ارتباط نزدیکی با پدر او دارد، شده است.

در این فایل صوتی پسر نتانیاهو به پسر یکی از دوستان پدرش می گوید: پدر من 20 میلیارد دلار به پدرت پول داده است و حالا تو برای دادن 400 شِکِل (واحد پول اسرائیل) با من بحث می‌کنی؟

گویا این شخص پسر «کوبی مایمون»، تاجر فعال حوزه گاز است که در شرکت گاز تامار حدود 29 درصد سهام دارد.

علاوه بر تظاهرات هزاران نفری در تل آویو، تظاهرات کوچکتری هم شب گذشته علیه فساد مالی نتانیاهو در قدس اشغالی، حیفا و عفوله برگزار شد.

نتانیاهو مظنون به مشارکت در دو پرونده است. یکی از آنها مربوط به دریافت پول و هدایای گرانبها از تجار ثروتمند است. پرونده دوم هم مربوط به تلاش او برای ایجاد یک توافق پنهانی با یک روزنامه صهیونیست برای نشان دادن چهره سیاسی بهتری از وی در سال 2014 است. این در حالیست که نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکنون هیچ یک از این اتهامات را نپذیرفته است.

انتهای پیام/

تظاهرات در تل‌آویو در اعتراض به فساد نتانیاهو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار