اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی شهرستان ملایر در دهه فجر

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از صدو ده برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان ملایر اجرا می شود.

اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی شهرستان ملایردر دهه فجر به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اکبری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر افزود: ملایر در راستای تحقق و گسترش فعالیتهای ورزشی و فرهنگی در بین اقشار مختلف شهرستان ملایر و بخشها و روستاههای تابعه از برنامه ریزی های لازم در اجرای بیش از صد و ده برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.

وی جذب جوانان به ورزش و دوری جستن آنها از آسیبهای اجتماعی , بلای خانمانسوز اعتیاد را از اهداف اصلی این برنامه ها دانست و گفت : تمام سعی و تلاش ما این است که بتوانیم جامعه ای سالم و دور از هرگونه بیماری و اعتیاد داشته باشیم.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن بهمن , ماه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با همکاری هیئتهای ورزشی شهرستان ملایر و بخشهای تابعه برنامه های فرهنگی ورزشی متنوعی پیش بینی و در دستور کار قرار دارد .

اکبری توضیح داد : این برنامه ها در دو بخش آقایان و بانوان و در همه رده های سنی برگزار خواهد شد که امیدواریم در این راه بتوانیم خانواده ها را تشویق به ایجاد انگیزه برای جذب فرزندان خود به ورزش نماییم و با اینکار ورزش را در سبد زندگی خود قرار دهند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : وظیفه ما این است خدمتگزاری خوب و دلسوز برای عموم مردم باشیم و پشتیبان ولایت فقیه و ادامه دهنده راه عزیزانی باشیم که با نثار خون خود عزت و سربلندی و امنیت را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند .

شایان ذکر است در این برنامه ها مسابقات متنوع در رشته های مختلف ورزشی و برنامه های فرهنگی در راستای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کلیه اماکن ورزشی  شهرستان و بخشهای تابعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ

هدف از برنامه های فرهنگی و ورزشی دوری جوانان از آسیبهای اجتماعی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.