معاون فرماندار سردشت :

سیاست گذاریها در راستای برقراری عدالت اجتماعی و حفظ امنیت باشد

معاون فرماندار سردشت گفت: سیاست گذاریها باید در راستای صیانت از حقوق شهروندان ، برقراری عدالت اجتماعی و حفظ امنیت باشد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محسن الی  معاون فرماندار سردشت در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی که با موضوع خودکشی برگزار شد ،گفت: مسئولین در برابر مردم پاسخگو هستند و سیاست گذاری های ما باید در راستای صیانت از حقوق شهروندان و برقراری عدالت های اجتماعی و حفظ امنیت از هر لحاظ باشد.

وی چالش های اجتماعی از جمله فقر، ضعف ایمان و ناکامی در ابعاد مختلف زندگی و مسائل و مشکلاتی که افراد با آن روبرو هستند را از عوامل موثر در گرایش افراد به خودکشی عنوان نمود.

معاون فرماندار سردشت افزود: امروزه کاهش معاشرت های اجتماعی و کمرنگ شدن صله رحم در جامعه یکی از عواملی است که موجب افزایش تنهایی و برانگیخته شدن بیزاری و  انزوا و کناره گیری از اجتماع شده است در حالی که اسلام، دینی بشر دوست و اجتماعی  است و می توان با پیروی از آموزه های آن گرایشات اجتماعی و امید به زندگی را تقویت بخشید.

وی استفاده از ظرفیت روحانیون برای تقویت اعتقادات مذهبی و جلوگیری از سرخوردگی و ناکامی  را در افراد موثر دانست  و  تاکید کرد: با بهره گیری از ظرفیت افراد صاحب نظر و پویا در حوزه جامعه شناسی و روانشانسی  می توان ریشه های گرایش افراد به خودکشی را شناسایی و بر اساس آن برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/م

تشکیل کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت خودکشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.