بایر لورکوزن-بایرن مونیخ؛چالشی سخت برای شاگردان هاینکس در بای آرنا

تیم های بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در آغاز نیم فصل دوم بوندسلیگا در بای آرنا به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از وقفه ای 28 روزه،نیم فصل دوم رقابت های بوندس لیگا از امشب با دیدار بایرلورکوزن و بایرن مونیخ از سر گرفته می شود. بازی 2 تیم از ساعت 23:00 در ورزشگاه بای آرنا آغاز می شود.

شاگردان هایکوهرلیش در بایر لورکوزن نیم فصل اول را رویایی به پایان رساندند. آنها پس از تزلزل در هفته های ابتدایی خیلی زود توانستند از بحران عبور کنند و خود را به تیم های بالانشین بوندسلیگا برسانند.شیرها در حال حاضر با کسب 28 امتیاز و هم امتیاز با دورتموند تنها به علت تفاضل گل کمتر در رتبه چهارم قراردارند و این شانس برای آنها فراهم است تا با یک تیر 2نشان بزنند و موقتا به برای 24 ساعت جایگاه شان از رتبه چهارم به دوم برسانند و هم روند شکست ناپذیری شان را همچنان با قدرت ادامه دهند.شیرها در هشت بازی اخیرشان چهار پیروزی و چهارتساوی بدست آورده و در فرم مناسبی به سر می برند و همین مسئله باعث می شود تا کار باواریی ها برای برد سخت تر شود."ولادن یورچنکو" تنها غایب شاگردان هایکو هرلیش در این بازی است.

///////////////////////////////////////

در آن سو،تیم یوپ هاینکس اگر چه در هفته های پایانی بردهای خفیفی کسب کرد اما در نهایت با اقتدار و بدون هیچ مشکل خاصی با اختلافی 11 امتیازی نسبت به شالکه به قهرمانی نیم فصل دست یافت گرچه به اذعان بیشتر بازیکنان به تیم قهرمان در نیم فصل جامی اهدا نمی شود اما همین اختلاف ایجاد شده می تواند انگیزه باواریایی ها را برای پیروزی در بازی امشب 2چندان کند.باورایایی ها در هشت بازی اخیر شان به 7پیروزی رسیده و تنها در یک بازی مغلوب مونشن گلادباخ شدند.همچنین شاگردان هاینکس در اردوی زمستانی بین تعطیلات نیم فصل دوم توانستند بر تیم های الاهلی قطر و گروس آشپاخ غلبه کنند،به نوعی آمادگی خود را به رخ دیگر حریفان در بوندسلیگا بکشانند.با توجه به حاشیه امنیت ایجاد شده بین بایرن صدر نشین با دیگر تیم ها حتی در صورت شکست در بازی امشب برابر شیرها خطری جایگاه نخست این تیم را تهدید نمی کند.البته با این وجود اختلاف 13 امتیازی مونیخ و لورکوزن در بوندسلیگا نمی تواند تعیین کننده سرنوشت این بازی باشد و هاینکس به خوبی به این مسئله واقف است که کارآسانی را در بازی امشب مقابل حریف سختکوشان در پیش ندارند. در ضمن آمدن واگنر به خط آتشین مونیخی ها در نقل و انتقالات ژانویه این کمک را به باواریایی ها می کند که در بازی امشب در نبود لواندوفسکی مصدوم او برای نخستین بار در بوندسلیگا با لباس این تیم به میدان برود، جای خالی او را پُر کند.برای بازی مقابل لورکوزن غیبت متس هوملس و روبرت لواندوفسکی قطعی است. در ضمن مانوئل نویر و تیاگو هم که مدت هاست از میادین به دور هستند در این بازی حضور نخواهند داشت.

///////////////////////////////////////

در 6تقابل اخیر 2تیم،3پیروزی برای باواریایی ها،2تساوی و یک برد هم برای بایر لورکوزن کسب شده است.همچنین این 2تیم تاکنون، هفتاد و هشت بار در بوندسلیگا به مصاف هم رفته اند که رهاآورد آن 16 پیروزی برای لورکوزن،45 برد برای بایرن مونیخ بوده است.16دیدار هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

بیشتربدانیم:

*بایر لورکوزن در 4 بازی قبلی خانگی خود مقابل بایرن مونیخ موفق به کلین شیت شده است.

*لورکوزن در 12 بازی قبلی خود در بوندسلیگا شکست نخورده است.

*بایرن مونیخ در 3 بازی قبلی خود در بوندسلیگا موفق به کلین شیت شده است.

*بایرن مونیخ در 10 بازی از 11 بازی قبلی خود مقابل لورکوزن شکست نخورده است.

*لورکوزن در 9 بازی از 10 بازی قبلی خانگی خود مقابل بایرن مونیخ شکست نخورده است.

ترکیب احتمالی 2تیم:

بایرن مونیخ:اسوان اولریش،آلابا،زوله،بوآتنگ،کیمیش،ریبری،ویدال،مارتینز،روبن،مولر و واگنر.

بایرلورکوزن:لِِنو،تاه،بِنِدر،رِتسوس،بِندِر،کُور،آرانگیز،وِندِل،برانت،وُلند و بیلی.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار