حسینی: روزهای خوبی را برای سپیدرود پیش بینی می کنم

دروازه بان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: خوشحالم نخستین‌ امتیازمان با علی کریمی را کسب کردیم، روزهای خوبی را برای سپیدرود پیش بینی می کنم.

او ادامه داد: در هر صورت نمی توانم به بازیکنانم ایرادی بگیرم چراکه آن ها هر چه در توان داشتند انجام دادند و با تبه گزارش خبرنگار سید محمد حسینی درباره تساوی پیکان و سپیدرود در هفته نوزدهم لیگ برتر بیان کرد: بازی پرفشاری مقابل پیکان داشتیم. از طرفی با توجه به اینکه این تیم در هفته های اخیر به پیروزی نرسیده بود برای کسب ۳ امتیاز به مصاف سپیدرود آمد اما ما هم به تک امتیاز این بازی خارج از خانه نیاز داشتیم.

حسینی بیان کرد:  خوشحالم که توانستیم نخستین امتیازمان را با علی کریمی کسب کنیم و در بازی های آتی روزهای خوبی را برای سپیدرود پیش بینی می کنم.

حسینی درباره اینکه آیا سپیدرود با ارائه فوتبال دفاعی می تواند در بازی های آتی هم موفق باشد یا خیر، گفت: در بازی های خارج از خانه باید دست کم یک‌ امتیاز کسب کنیم. در بازی قبلی خانگی سیپدرود هم فشار زیادی روی دروازه گسترش فولاد آوردیم اما توپ هایمان به گل تبدیل نشد‌. مطمئنا این روند تغییر می کند و در بازی های آتی جبران می کنیم.

دروازه بان سپیدرود رشت درباره کاهش تعداد بازیکنان این تیم از سوی علی کریمی تصریح کرد: نفرات جوان زیادی در ترکیب سپیدرود حضور داشتند اما برای اینکه علی کریمی بتواند تمرکزش را روی بازیکنان اصلی بگذارد ترجیح داد تیم را خلوت کند. البته آن هایی که از فهرست سپیدرود کنار رفتند به مرور زمان به ما اضافه می شوند.

حسینی درمورد تغییرات متوالی سبک تیم سپیدرود گفت: هرچند تغییر و تحولات متوالی در روند تیمی تاثیرگذار است اما بازیکن باید در هر شرایطی خودش را به سبک مربیان نزدیک کند. در کل آینده روشنی را برای سپیدرود پیش بینی می کنم.

دروازه بان تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره مشکلات مالی این تیم گفت: با آمدن علی کریمی دیگر دغدغه مسائل مالی را نداریم و تمام تمرکزمان رای کسب نتیجه به کار گرفته ایم.

انتهای پیام/ 

اظهارات سید محمد حسینی درباره تساوی برابر پیکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار