شیعی: انتظارهایمان‌ در بازی با سپیدرود برآورده نشد

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: انتظارهایمان در بازی با سپیدرود برآورده نشد و باید در دیدارهای آتی جبران کنیم.

شیعی: انتظارهایمان‌در بازی با سپیدرود برآورده نشدمحمد شیعی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ناکامی پیکان در کسب پیروزی برای هشتمین بازی متوالی بیان کرد: برای پیروزی برابر سپیدرود حساب باز کرده بودیم و شب گذشته هم در اردو با بازیکنان و کادرفنی صحبت کردم تا روحیه تیم را افزایش دهم. با این وجود انتظارهایمان برآورده نشد.

او ادامه داد: باید این‌ بازی را می بردیم چراکه نیم فصل دوم بسیار سخت است اما به هر حال اتفاق های فوتبالی سبب شد چنین نتیجه ای حادث شود. امیدوارم بازیکنان پیکان همت‌کرده و در بازی های آتی این نتیجه را جبران کنند.

شیعی درباره انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این انتخابات با تمام حرف و حدیث هایش به پایان رسید اما عزیزی خادم پس از پایان انتخابات هیئت رئیسه دردل های منطقی را بیان کرد و اعتقاد داشت چراکه آرا روی تخته درج نشده است که این امر کاملا درست است. این موضوع منجر به اختلاف شد اما شک و تردید نسبت به صحت آرا به وجود نمی آورد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ابهام های قرارداد آدیداس گفت: مدتی درگیر دوران نقاهت پس از عمل جراحی بودم و درباره ابهام های قرارداد آدیداس اطلاعات دقیقی ندارم. اجازه بدهید پس از کسب اطلاع صحبت‌ کنم.

انتهای پیام/

اظهارات محمد شیعی درباره دیدار پیکان- سپیدرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار