افاضلی: نتایج خوبی برابر بهترین تیم های آسیا و لیگ گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین تهران گفت: تیم ما در 2 هفته اخیر توانست نتایج خوبی برابر بهترین تیم های آسیا و لیگ برتر کسب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هومن افاضلی درباره پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: بازی سختی برابر تیم تراکتورسازی داشتیم و در این 2 هفته با بهترین تیم های آسیا و لیگ برتر بازی کردیم و نتایج خوبی هم بدست آوردیم.  

متاسفم که گل محمدی به علت شکست تحت فشار قرار گرفت 

او ادامه داد: هیچ تیمی همانند تراکتورسازی در نیم فصل دوم بازیکن جذب نکرد و مسئولان این تیم بازیکنان با کیفیتی به خدمت گرفتند. تراکتورسازی در بازی امروز در مالکیت توپ عملکرد خوبی داشت و موقعیت های زیادی روی دروازه ما ایجاد کردند.

متاسفم که یحیی گل محمدی به علت شکست برابر تیم ما تحت فشار قرار گرفت. این موضوع در فوتبال ما طبیعی است. امیدوارم آجرلو و گل محمدی در ادامه بازی ها موفق باشند.

ما باید برای جبران نتایج گذشته به خودباوری برسیم 

سرمربی تیم نفت نوین تهران بیان کرد: بازیکنان خوبی در اختیار داریم و آنها سابقه بازی در تیم های استقلال، پرسپولیس و حتی جام جهانی و باشگاه های جهان را دارند. ما باید به تدریج به خود باوری برسیم که توانایی پیروزی برابر تیم های دیگر را داریم. به نظرم جایگاه نفت اینجا نیست و به دنبال جبران نتایج بازی های قبل هستیم.  

افاضلی درباره انتقادات به دفاع اتوبوسی نفت تهران بیان کرد: این موضوع را قبول ندارم چرا که با توجه به شرایطی که داریم باید نتایج گذشته را جبران کنیم. به هر حال دوباره تاکید می کنم که باید به خوباوری برسیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار