صیانت از ماموران انتظامی، مهم ترین ماموریت رده های نظارتی

با بیان این که پلیسی که با انبوهی از معضلات و آسیب ها مواجه است، گفت: پیشگیری از این موضوع، مهم ترین برنامه در حوزه صیانت درون سازمانی است.

صیانت از ماموران انتظامی، مهم ترین ماموریت رده های نظارتی   به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح در جلسه قرارگاه جهادی صیانت تاکید کرد: نیروی انسانی، مهم ترین سرمایه هر سازمان به شمار می رود و نیروی انتظامی نیز از این قاعده، مستثنی نیست.

وی به ماموریت های متنوع و گوناگون پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی اشاره کرد و گفت: هیچ سازمان و ارگانی مانند پلیس، اینقدر با مردم سر و کار ندارد و در منظر عموم نیست.

این مسئول انتظامی افزود: پلیسی که با انبوهی از معضلات، آسیب ها و جرایم دست و پنجه نرم می کند خود نیز در خطر گرفتار شدن به این پلشتی ها قرار دارد و می طلبد که موضوع صیانت از کارکنان با جدیت تمام در درون سازمان دنبال شود.

کامرانی صالح در همین راستا، پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات از سوی ماموران پلیس را از مهم ترین برنامه ها و اولویت ماموریتی نیروی انتظامی در حوزه صیانت درون سازمانی عنوان کرد.

به گفته سردار کامرانی صالح، همه فرماندهان، مدیران و کارکنان باید نسبت به سلامت خود و دیگر ماموران انتظامی حساسیت داشته و در این مسیر تلاش و کوشش کنند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه خاطرنشان کرد: در قالب قرارگاه جهادی باید مجاهدانه در راه صیانت و سلامت نیروها تلاش کرد و گام های موثری برداشت.

انتهای پیام/د.ا

 مهم ترین ماموریت رده های نظارتی صیانت از ماموران انتظامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.