با حضور استاندار خوزستان؛

آغاز عملیات اجرایی طرح فاضلاب در رامهرمز

امروز، 21 دی ماه با حضور استاندار خوزستان عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهرستان رامهرمز آغاز گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این طرح فاضلاب شهرستان رامهرمز گفت: برای طرح فاضلاب این شهرستان 220 میلیارد ریال اعتبار و برای اصلاح شبکه آب نیز 100 میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی اذعان داشت: در فاز دوم این طرح 38 کیلومتر شبکه فاضلاب برنامه ریزی شده است.

شریعتی سطح زیربنایی شبکه فاضلاب این شهرستان را حدود 60 درصد عنوان و اظهار کرد: اما از آنجا که 60 درصد تکمیل نشده است، فقط 20 درصد از آن قابلیت بهره وری دارد.

استاندار خوزستان در ادامه از ساخت یک تصفیه خانه آب اضطراری به منظور جبران کمبود آب در رامهرمز با هزینه 50 میلیارد ریال خبر داد.

نماینده عالی ولت در استان خوزستان، شبکه آب رامهرمز را شبکه ای فرسوده دانست و افزود: تا 3 سال آینده با صرف حدود 300 میلیارد ریال اعتبار، تعمیر و به سطح استاندارد کشور خواهد رسید.

اقبال محمدیان، نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی، طرح فاضلاب شهر رامهرمز را از جمله طرح های مصوب هیات دولت در استان خوزستان عنوان و بیان کرد: اجرای این طرح نشان از همدلی دولت و مجلس دارد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح های فاضلاب در این شهرستان از سال 1373 تا 1395 را بطور کلی 400 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این رقم برای امسال و سال آینده در رامهرمز 450 میلیارد ریال برای طرح های آب و فاضلاب است.

گفتنی است؛ این طرح با هدف جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، پیشگیری از آلودگی محیط زیست، ساماندهی و جلوگیری از ورود فاضلاب به معابر شهری و کانال آب های سطحی در افق سال 1425 طراحی شده است.

انتهای پیام/گ

عملیات اجرایی طرح فاضلاب در رامهرمز اغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.