استقبال کم نظیر از کارگروه گردشگری و تسهیلات سفر شهرداری

مشاور گردشگری شهردار کرمان و دبیر کارگروه گردشگری و تسهیلات سفر شهرداری گفت: ایجاد جایگاه مشاور و کارگروه گردشگری و تسهیلات سفر شهرداری با دبیرخانه‌ای مستقل جهت پیگیری اهداف آن مد نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،ابوذر نیکبخت مشاور گردشگری شهردار کرمان با اشاره به استقبال کم نظیر نهادهای مربوط به گردشگری استان از کارگروه گردشگری و تسهیلات سفر شهرداری گفت: حضور نماینده شهرداری در مجامع مختلف گردشگری استان و پیشنهاد " طرح جامع شهر نمونه گردشگری کرمان" با استفاده از الگوهای ایرانی- اسلامی و جهت‌گیری، حرکت بر اساس نقشه راهی مشخص از نتایج دعوت اتاق بازرگانی کرمان از شرکت اسپانیایی THR و شکل گیری تفاهم نامه‌ای در این خصوص بوده است.


وی با بیان این که یادآوری نظرات و دیدگاه‌های جمعی از اهالی گردشگری استان نقشه راه طرح جامع گردشگری است اظهار داشت: نتایج تهیه و تنظیم برنامه های کوتاه مدت ویژه ایام نوروز در 25 بند و طرح آن در اولین جلسه کارگروه گردشگری و تسهیلات سفر شهرداری و ابلاغ به شورای معاونان محسوس بود.


نیکبخت با اشاره به شروع نصب تابلوهای دو زبانه، نقاشی، المان‌ها و نورپردازی‌های سطح شهر، اظهارکرد: همچنین زیباسازی اطراف هتل‌ها، ساخت سرویس‌های بهداشتی، نصب تابلوهای سرویس‌های بهداشتی، آموزش رانندگان تاکسی و ... آغاز شده و ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

پیشنهاد " طرح جامع شهر نمونه گردشگری کرمان"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.