سامانه ثبت نام تسهیلات مشاغل روستایی در ایلام راه اندازی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: سهم استان ایلام از اشتغال فراگیر یک هزار و 130 میلیارد ریال از منابع داخلی بانک و یک هزار و 80 میلیارد ریال نیز برای اشتغال روستایی از منابع تلفیقی ( بانک و صندوق توسعه ملی) در نظر گرفته شده است.

سامانه ثبت نام تسهیلات مشاغل روستایی در ایلام راه اندازی شد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام ;شکراله شیرخانی بیان کرد: از این میزان تسهیلات سهم شهرستان ایلام 292 میلیارد ریال است.

وی اظهارکرد: در این راستا سامانه ثبت نام تسهیلات مشاغل روستایی در استان ایلام روز سه شنبه بیستم دی ماه جاری راه اندازی شد و متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی می توانند از طریق سامانه کارا نسبت به ثبت نام خود برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: هدف از راه اندازی این سامانه اجرای 2 طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی برای سرمایه گذاران و کارآفرینان است و متقاضیان می توانند از طریق این سامانه طرح های خود را ثبت کنند.

شیرخانی ادامه داد: حداقل میزان این تسهیلات 100 میلیون ریال و حداکثر آن 20 میلیارد ریال است و متقاضیان تسهیلات می توانند از طریق سامانه کارا به آدرس اینترنتی WWW.kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی یادآورشد: طرح های ثبت شده در این سامانه در کمتر از یک ماه مورد بررسی قرار می گیرند و به متقاضیان دریافت تسهیلات سه ماه فرصت برای تکمیل مدارک مورد نیاز داده می شود.

انتهای پیام/ د

راه اندازی سامانه ثبت نام تسهیلات مشاغل روستایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.