اهدای ۵۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهل سنت تربت جام

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام از اهدای ۵۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهل سنت تربت جام خبر داد

اهدای ۵۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهل سنت تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ ابوطالب جوان در این مراسم گفت: ازدواج امر مقدسی است که مورد تاکید و توجه اسلام و بزرگان دینی بوده و هست و لازم است این سنت الهی با کمفرمانده‌ترین هزینه‌ها انجام شود تا زندگی اسلامی در بین جوانان جامعه گسترش یابد و تسهیل ازدواج می‌تواند تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی دربین جوانان کمک کند.

وی با اشاره به حمایت‌های سپاه در بحث پرداخت هزینه ازدواج به جوانان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرداخت کمک هزینه ازدواج به مناسبت‌های مختلف نسبت به آسان سازی و پایداری ازدواج دربین جوانان اقدام می‌کند ودرهمین راستا تعداد ۵۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان تربت جام با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه و قرارگاه فرعی شهید قاجاریان اهداء شد.

در ادامه فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان تربت جام گفت: برگزاری طرح ازدواج آسان و آسمانی در شهرستان‌های شرق خراسان از جمله تربت جام، تایباد، خواف و صالح آباد برگزار و در مجموع ۳۵۰ سری جهیزیه به جوانان مزدوج اهل سنت اهدا گردید.

سرهنگ محمد سیفی افزود: هر سری جهیزیه به ارزش صد میلیون ریال شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جارو برقی، سرویس چینی و فرش می‌باشد.

انتهای پیام //ز. ج.
 


برگزاری جشن ازدواج آسان و آسمانی در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.