تجلیل از قهرمانان فوتبال لیگ برتر جوانان استان در جیرفت

مراسم تجلیل از قهرمانان فوتبال لیگ برتر جوانان استان با حضور ورزشکاران و مسئولان محلی جیرفت در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش، فرماندار جیرفت در این آیین، با برشمردن ظرفیت های این شهرستان جنوبی در بحث کشاورزی، معادن و ...، بزرگترین سرمایه ی جیرفت را نیروی انسانی آن عنوان کرد و گفت: به طور کلی، بهترین سرمایه هر کشوری نسل جوان آن است.

وی با اشاره به اینکه همواره جنوب کرمان، تأمین کننده ورزشکاران کشور بوده است، افزود: لازمه ی کمک به این شهرستان، فراهم کردن زیرساخت ها و تأمین نیازهای ورزشکاران آن است.

امینی روش، آسیب های اجتماعی را تهدیدی جدی برای قشر جوان عنوان و تصریح کرد: کسانی که نمی توانند استقلال ما را ببیند، جوانان ما را هدف قرار داده اند.

وی یادآور شد: یکی از راه هایی که می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی تأثیرگذار باشد، ورزش است.

امینی روش با اعلام اینکه اعتبارات دولتی محدود است، گفت: باید با توجه به این اعتبارات دولتی محدود، زمینه حضور خیران ورزشی برای فعالیت فراهم شود.

وی با بیان اینکه جمعیت رو به افزایش است و باید متناسب با این رشد، زیرساخت های ورزشی در شهرستان ایجاد شوند، افزود: خیرانی که در امر مدرسه سازی بهداشتی فعالیت دارند، باید به سمت فعالیت های ورزشی سوق داده شوند.

فرماندار جیرفت در بخش دیگری از سخنانش بر حفظ حریم و حرمت پیشکسوتان و انجام ورزش در کنار درس تأکید کرد.

 در پایان این مراسم از مربیان و ورزشکاران با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان فوتبال لیگ برتر جوانان استان کرمان در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.