راهیابی آثار عکاسان اردبیلی به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر

مدیر هنری جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در استان اردبیل گفت: آثار دو هنرمند عکاس اردبیلی به مرحله نهایی و نمایشگاه دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت مجرد  در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت:در بررسی آثار رسیده به دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی آثار حسین ملکی و رحمان مجرد دو عکاس اردبیلی به مرحله نهایی و نمایشگاه جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر راه یافت.

وی گفت: مرحله نخست انتخاب آثار دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، توسط شورای هنری جشنواره  با توجه به تصاویر آثار، استیتمنت‌ها و غیره در چند مرحله انتخاب و با بررسی بیش از 10 هزار اثر از 53 کشور جهان انجام شده است.

مجرد بیان کرد: در مجموع دو هزار و 764 هنرمند ایرانی و خارجی در سایت رسمی این جشنواره ثبت نام کردند که از این تعداد 168 هنرمند خارجی از 53 کشور جهان در این رویداد بزرگ هنری شرکت کرده‌اند و اعضای شورای هنری این دوره جشنواره پس از 8 روز ارزیابی آثار و بررسی اطلاعات ثبتی هنرمندان، شامل اطلاعات شخصی، رزومه، نمونه آثار قبلی، تصاویر بخش مسابقه، استیتمنت‌ها و غیره از میان10 هزار و 650 اثر، تعداد 159 اثر را برای ورود به مرحله دوم انتخاب کردند.

مدیر هنری جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در استان اردبیل با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به سمت و سویی می‌رود که تعیین کننده و جریان ساز بوده و به یک برند تبدیل شده است، افزود: این جشنواره در سال‌های اخیر با هدف معرفی ایده‌های اصیل و آفرینش‌های تعاملی و خلاقانه هنری و با قابلیت‌های نوین و تعامل‌گرا در قالب بهره‌مندی از یک یا چند رشته از ظرفیت‌های کلاسیک و جدید هنرهای تجسمی و ایده‌های اصیل و مفهومی هنرمندانه، منتشر می‌شود.

انتهای پیام/س

موفقیتی دیگر برای عکاسان اردبیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.