مدیرکل دفتر روستایی استانداری مرکزی؛

برای توسعه طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزایی خمین محدودیت مالی وجود ندارد

مدیرکل دفتر روستایی استانداری مرکزی گفت: برای توسعه طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزایی خمین محدودیت مالی وجود ندارد.

فائض پورمدیرکل دفتر روستایی استانداری مرکزی در حاشیه جلسه توسعه اشتغال روستایی خمین  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: برای توسعه طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزایی روستایی و نواحی صنعتی خمین هیچ گونه محدودیت مالی وجود ندارد و بستر‌های لازم در برخورداری از منابع مالی فراهم است.

فائض پور افزود: ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی و مشاغل روستایی ازطریق بانک‌های عامل سینا و پست بانک امسال در این شهرستان پرداخت شده است که این میزان تسهیلات به منظور اجرای ۱۱ طرح کارآفرینی از طریق بانک سینا با پیش بینی منابع ۴۰ میلیارد ریال و ۶ طرح از طریق پست بانک با پیش بینی منابع ۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ابلاغیه ۵ طرح دیگر از طریق بانک سینا صادر شده که برای اجرای آن‌ها تسهیلات ۵۷ میلیارد ریالی پرداخت می‌شود و ۱۳ طرح دیگر هم در حال پیگیری و تکمیل پرونده است که تسهیلات مورد تقاضا برای آن‌ها ۶۵ میلیارد ریال است اضافه کرد: ۱۵ پرونده مصوب برای دریافت تسهیلات در خمین به پست بانک معرفی شده و ۸۶ پرونده دیگر در حال بررسی است.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری مرکزی ادامه داد: طرح‌های کوچک اقتصادی نیاز به تسهیلات محدودتری دارند، اما به سرعت وارد مدار تولید و عرضه محصول می‌شوند ضمن اینکه قدرت پرداخت اقساط تسهیلات نیز در این طرح‌ها بیشتر است.

در جلسه توسعه اشتغال روستایی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خمین ۲۰ طرح کارآفرینی و مشاغل روستایی بررسی شد که ۱۷ طرح برای دریافت تسهیلات به میزان ۷۰ میلیاردریال مصوب شد.

انتهای پیام / ج


توجه ویزه مدیر کل دفتر روستایی استانداری مرکزی به شهرستان خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.