اخبار پلیس استان مرکزی :

از قاچاق میلیاردی لوازم خانگی تاجاسازی ۹ کیلو هروئین در استان مرکزی

اخبار عملیات‌های پلیس استان مرکزی و کشفیات را در این خبر بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف محموله ۲ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در عملیات پلیس اراک خبرداد.


سرهنگ سپهوند افزود: در عملیات روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، یک محموله قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال که از بنادر جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود، توقیف شد.

دستگیری ۴۹ سارق و خرده فروشان مواد مخدر در استان مرکزی

سرهنگ سیامک قاسمی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم از کشف ۴۷ فقره سرقت و دستگیری تعداد ۴۹ نفر از سارق و خرده فروشان مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ سیامک قاسمی کشف یک فقره سرقت منزل، کشف ۲۴ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی، کشف ۴ دستگاه خودروی مسروقه، کشف یک دستگاه موتورسیکلت و کشف ۱۳ فقره سرقت لوازم خودرو و ... را به عنوان سرقت‌های کشف شده دراین مدت عنوان کرد.

کشف ۹ کیلوگرم ماده مخدر هروئین جاسازی شده در خودرو در اراک

سرهنگ چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی هم ازکشف ۹ کیلوگرم ماده مخدر هروئین در عملیات پلیس در اراک خبرداد.

سرهنگ چگنی افزود: در عملیات روز گذشته پلیس از یک توزیع کننده مواد مخدر مقدار حدود ۹ کیلوگرم هروئین که در یک دستگاه خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

کشف 3 خودرو و یک موتور سیکلت سرقتی در استان مرکزی


سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم گفت: وسایل نقلیه کشف شده در عملیات‌های پلیس استان مرکزی در 48 ساعت گذشته عبارتند از:

پراید به شماره انتظامی ۸۳۲ ج. ۵۸ ایران ۴۷ (پلیس اراک)

پراید بشماره انتظامی ۷۵۲ ج ۴۷ ایران ۴۷ (پلیس اراک)

پراید به شماره انتظامی ۸۲۹ د ۴۲ ایران ۴۷ (پلیس اراک)

موتورسیکلت بشماره انتظامی ۱۷۷۷۵ تهران ۳۶ (پلیس ساوه)

سرهنگ خلجی از مالکان وسایل نقلیه کشف شده خواست با پلیس آگاهی استان مرکزی به شماره ۲۱۸۴۰۱۸_۰۸۶ تماس گرفته و برای تحویل خودروی خود با در دست داشتن مدارک مالکیت به یگان انتظامی که توسط پلیس آگاهی اعلام میشود، مراجعه کنند.

وی افزود: برخی از وسایل نقلیه دیگرهم در عملیات‌های پلیس استان مرکزی کشف شده که مربوط به وسایل سرقت شده در دیگر استان‌های کشور است.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.